Klacht BEN: onterechte herinneringskosten ben

Klachtnummer
# 186686
Gebruiker
onterechte factuur bij oplichter ben
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wederom een conflict met ben over de factuur . nadat ik om van het gezeur en de dreigementen van ben met incasso kosten en afsluiting heb ik het onterechte bedrag overgemaakt aan ben op 30-8-2016. De incassodatum stond op 5-9-2016 dus binnen de termijn . Nu krijg ik herinneringskosten van 15 euro welke onterecht zijn en is de enige mogelijkheid compenseren met de factuur. Dit is kennelijk een truc van ben om zo klanten extra te laten betalen. Ik wil geen compensatie kosten meer bij ben en ga dit ook niet betalen. Altijd trammelant met de betaling het is oplichterij.

Gewenste oplossing

gewoon een normale factuur en geen compensatiegelden bij ben

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Jeanette,

    Dankjewel voor je bericht. Tijdens je vorige klacht heb ik aangegeven dat er nog facturen open stonden. Omdat deze niet betaald waren zijn er herinneringskosten in rekening gebracht. Inmiddels heb je wel alles betaald.

    Uit mijn gegevens blijkt dat mijn klantenservice je heeft aangeboden de €15,00 herinneringskosten te vergoeden, maar dat je hier geen gebruik van wilt maken. Zou je me kunnen aangeven wat ik wel kan doen om je verder te helpen? We kunnen hier natuurlijk ook over praten op de dag dat ik je nog even op zou bellen.

    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen