Klacht BEN: Onterechte herinneringskosten en waardeloze service

Maaike123

Door technische problemen aan jullie kant kunnen facturen van Ben niet automatisch worden afgeschreven van mijn rekening. Na meerdere telefoontjes naar Ben om dit probleem op te lossen, heb ik mijn bank gebeld om te verifiëren dat dit probleem bij Ben ligt, hetgeen ook het geval bleek te zijn. In september was ik meer dan een maand in het buitenland, en zou ik mijn factuur dus niet op tijd kunnen overmaken. Ik heb dit van te voren gemeld bij de klantenservice van Ben en de afspraak gemaakt dat ik niet zo worden afgesloten, geen herinneringskosten hoefde te betalen en dat ik, in verband met mijn verblijf in het buitenland, het verschuldigde bedrag later zou kunnen overmaken. Hier is akkoord meegegaan en daar is een notitie van gemaakt in jullie systeem. Tijdens mijn verblijf in het buitenland ben ik helaas toch geblokkeerd en zijn er extra kosten in rekening gebracht. Deze heb ik betaald om extra kosten te voorkomen.
Zie gewenste oplossing voor vervolg..

Na een gesprek met de klantenservice (die de notitie in het systeem konden zien) heb ik de blokkadekosten van 25,42 euro terug gekregen. Maar nu zijn op de factuur van september toch 15,- euro herinneringskosten in rekening gebracht.
Ik heb de klantenservice van Ben weer gebeld, maar er werd gezegd dat de hierboven vermeldde afspraak niet gemaakt zou kunnen zijn. Bij uw klantenservice ben ik nu al meerdere malen op zeer onvriendelijke wijze voor wanbetaler uitgemaakt, terwijl ik altijd de rekening netjes betaal, zodra ik de factuur ontvang. Daarnaast liggen de problemen met het automatisch afschrijven bij jullie en heb ik al meerdere keren gebeld om dit op te lossen. Daarom wil ik graag mijn 15 euro herinneringskosten terug en bij dezen alvast mijn abonnement opzeggen, want ik ben helemaal klaar met de waardeloze service van Ben.

BEN
    Beste Maaike,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?