Klacht BEN: Onterechte kosten dataverbruik

Klachtnummer
# 267478
Gebruiker
y hunting
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Grote rekening omdat mijn telefoon in de haven een maritiem netwerk pakt! Slechte bereikbaarheid van Ben als je ze om.opheldering vraagt. Bewijs dat telefoon soms pas na dagen sms stuurt dat je in ander land bent. Slechte service...en kosten belachelijk....drie uur in wacht gestaan!!!
Ik kan er toch niets aan doen dat mijn telefoon overschakelt satelliet pakt en belachelijk dat je er geen melding van krijgt! Hoe moet ik dan weten dat er zulke kosten zijn....slecht!!!

De oplossing

Rekening skippen. Kosten zijn op vaste land gemaakt. Had nog geboeg mb in bundel! Ben echt zo teleurgesteld

2 reacties

  1. Auteur
    y hunting
    Datum
    Op geen enkele manier reageert ben meer..heb gebeld...(3 uur in de wacht) facebook, messenger...niets
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Yolande,

    Dankjewel voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je niet voor zo'n onaangename verrassing wilt komen te staan. Zou je me de screenshots met data en tijdstippen kunnen doorsturen van de SMS-berichten die je wel ontvangen hebt zodat ik het één en ander voor je na kan kijken? Je kunt de screenshots gewoon via Klachtenkompas uploaden.

    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen