Opgelost door BEN: Onterechte kosten voor internet in rekening gebracht

J.H. Bakker

In mei 2013 heb ik, telefonisch, een abonnement besteld bij Ben. Dit was Ben soms. Er werd gevraagd of ik ook internet wilde, nee ik wilde geen internet. Van alle facturen die ik kreeg stond er voor elke dag 1024 kb á 1,02 euro afgeschreven. Hierover gebeld met Ben, de eerste keer werd er gezegd dat ze internet zouden uitschakelen. Dit is nooit gebeurd. Weer gebeld, krijg allemaal vage antwoorden waar ik niets van begrijp. Van alle keren dat ik teveel betaalde, hebben ze één keer de kosten verrekend. De andere keren niet, heb nu dus 66,28 euro moeten betalen, anders stond de deurwaarder voor mijn deur. Als je een abonnement besteld zonder internet, specifiek gezegd, mag je toch verwachten dat je geen internet hebt.

Het bedrag van 66,28 euro terugstorten, dit omdat ik nooit internet heb gebruikt en er ook geen contract voor heb afgesloten.

BEN
    Ik heb u per e-mail een reactie gestuurd. Ik heb helaas geen mogelijkheid om telefonisch contact met u op te nemen.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
    J.H. Bakker
    Ik accepteer de afhandeling van mijn klacht. De afhandeling bestaat uit het terugstorten van het bedrag wat ik had gevraagd, namelijk 66,28 euro.

J.H. Bakker

Ook een klacht indienen over BEN?