Klacht BEN: Onterechte preventel Registratie

Klachtnummer
# 49501
Gebruiker
Samantha
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In 2010 had ik een achterstand ongeveer €15.-. Dit bedrag is reeds betaald. Tot op heden staat de preventel registratie nog steeds op mijn naam. Ik heb 3 brieven moeten schrijven naar Preventel. En zij hebben mij tot 2x toe bevestiging gegeven dat ik mijn registratie onterecht is. Maar tot op heden staat ik nog steeds geregistreerd en kan nergens een abonnement afsluiten.

De oplossing

Ik wil dat deze registratie verwijderd wordt. Preventel geeft aan dat de registratie is gedaan in opdracht van BEN. Zij moeten ervoor zorgen dat ik niet meer geregistreerd sta.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Ondanks dat wij Preventel reeds hebben geïnformeerd zullen we dit nogmaals aankaarten. Ik heb ons gesprek bevestigd per e-mail.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice.
    Mevr. D. Groeneveld

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen