Klacht BEN: Onterechte weigering toestemming nummerportering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120716
Gebruiker
Marijke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na onjuiste uitvoering bestelling (afgesproken verlenging mobiel abonnement met levering witte samsung mobi werd bevestigd met levering zwarte samsung mobi) heb ik deze bestelling bij Ben geannuleerd en ondergebracht bij Telfort.
Ben heeft deze annulering in diverse telefoongesprekken bevestigd. Echter heeft Ben nu al twee keer het verzoek van Telfort om in te stemmen met overname van mijn huidige telefoonnummer 0618726747 van mijn eind 2010 ingegane huidige abonnement afgewezen. De daarvoor opgegeven reden luidt: Het huidige abonnement loopt thans nog langer dan 120 dagen. Volstrekt onbegrijpelijk. Vele telefoontjes hebben na 5 weken nog niets opgeleverd.

De oplossing

Toestemming per direct door Ben aan Telfort van overname van mobiel nummer 0618726747 met schriftelijke kennisgeving aan mij;

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Marijke,

    Ik heb u zojuist een e-mail bericht gestuurd naar het email-adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,


    Ben
  2. Auteur
    Marijke
    Datum
    Het gewenste nummerbehoud is 5augustus gerealiseerd.
    Mijn abonnement is dus per 5 augustus beeindigd bij Ben en sindsdien bel ik via mijn oude nummer bij Telfort. Vanmorgen ontdekte ik bij inloggen op Mijn Ben dat daar een nieuw abonnement is ingegaan per 30 juni jl. tot 1juli 2017 op mijn oude nummer ( dat dus nu bij Telfort loopt).Dit moet UITERAARD GEANNULEERD WORDEN. Op mijn aangetekend verstuurde klacht van 27/7 met ondermeer gevraagde kostenvergoeding tot op heden geen enkele reactie.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    Marijke
    Datum
    De klacht wordt onterecht als afgehandeld gekwalificeerd. De 2 reacties van Ben kunnen niet als" afhandelingsvoorstel" worden beschouwd. Bij "Mijn Ben"staat onterecht nog steeds een nieuw abonnement tot 1.7.2017 vermeld. Ben mailt dat het abonnement is beëindigd per 5.8.15. Mijn aangetekend verzonden brief is niet volledig beantwoord. Ben mailt anoniem (geen naam vermeld) en je kunt de mail niet beantwoorden. Mijn verzoek tot vergoeding van aantekenkosten wordt door Ben volledig genegeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen