Klacht BEN: Onterechte weigering toestemming nummerportering

# 120716
Marijke

Na onjuiste uitvoering bestelling (afgesproken verlenging mobiel abonnement met levering witte samsung mobi werd bevestigd met levering zwarte samsung mobi) heb ik deze bestelling bij Ben geannuleerd en ondergebracht bij Telfort.
Ben heeft deze annulering in diverse telefoongesprekken bevestigd. Echter heeft Ben nu al twee keer het verzoek van Telfort om in te stemmen met overname van mijn huidige telefoonnummer 0618726747 van mijn eind 2010 ingegane huidige abonnement afgewezen. De daarvoor opgegeven reden luidt: Het huidige abonnement loopt thans nog langer dan 120 dagen. Volstrekt onbegrijpelijk. Vele telefoontjes hebben na 5 weken nog niets opgeleverd.

Toestemming per direct door Ben aan Telfort van overname van mobiel nummer 0618726747 met schriftelijke kennisgeving aan mij;

BEN
    Beste Marijke,

Ik heb u zojuist een e-mail bericht gestuurd naar het email-adres dat bij mij bekend is.

Ben
    Marijke
    Het gewenste nummerbehoud is 5augustus gerealiseerd.
    Mijn abonnement is dus per 5 augustus beeindigd bij Ben en sindsdien bel ik via mijn oude nummer bij Telfort. Vanmorgen ontdekte ik bij inloggen op Mijn Ben dat daar een nieuw abonnement is ingegaan per 30 juni jl. tot 1juli 2017 op mijn oude nummer ( dat dus nu bij Telfort loopt).Dit moet UITERAARD GEANNULEERD WORDEN. Op mijn aangetekend verstuurde klacht van 27/7 met ondermeer gevraagde kostenvergoeding tot op heden geen enkele reactie.
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Marijke
    De klacht wordt onterecht als afgehandeld gekwalificeerd. De 2 reacties van Ben kunnen niet als" afhandelingsvoorstel" worden beschouwd. Bij "Mijn Ben"staat onterecht nog steeds een nieuw abonnement tot 1.7.2017 vermeld. Ben mailt dat het abonnement is beëindigd per 5.8.15. Mijn aangetekend verzonden brief is niet volledig beantwoord. Ben mailt anoniem (geen naam vermeld) en je kunt de mail niet beantwoorden. Mijn verzoek tot vergoeding van aantekenkosten wordt door Ben volledig genegeerd.

Marijke

Ook een klacht indienen over BEN?