Klacht BEN: Ontevreden!

Estelle

Ik vind die drie voorbeelden ONZIN want ik heb duidelijk gemaakt dat ik niet eens 3G ontvang, wat ik wel hoor te ontvangen. Dit zeg ik keer op keer op keer. Hij laad foto's niet of langzaam, ik kan bijna niet op fb kijken en mijn apjes komen vaak niet over.

Wat nu nog een groter probleem is, ik heb eerder klachten gemeld over het toestel. Hij valt heel vaak vanzelf uit. Dan moet ik de batterij eruit halen voordat hij het weer doet. Nu ineens ging hij weer uit, deed ik de batterij er weer en was mijn beeld volledig weg...
Ik kan nu helemaal niks meer met mijn toestel... en dat al na 1 maand gebruiken! Nu ben ik onbereikbaar! Ik heb geen ander toestel en kan dus ook niet meer internetten en bellen.
ik ben zeer maar dan ook zeer ontevreden over het toestel wat ik heb ontvangen. Zelf heb ik het idee dat er voor de levering al iets is gebeurd met het toestel. Dit mag namelijk absoluut niet voorkomen bij een goed en nieuw toestel. Deze lijkt wel tweedehands!

Ik wil een nieuw toestel ontvangen en niet eerst hoeven wachten op een reparatie. Ik moet bereikbaar zijn voor mijn werk etc. en dit is nu onmogelijk dankzij het slechte toestel.
Waarschijnlijk zit er een fout ik het toestel of is er al iets mee gebeurd voordat ik de telefoon in ontvangst heb mogen nemen. Ik heb namelijk altijd samsung gehad, maar deze klachten heb ik nog nooit meegemaakt. De klachten zijn bij jullie bekend. Ook wil ik een nieuwe SIM kaart die mij wel gewoon 3G internet geeft.

BEN
    Beste Estelle,

Ik vind het jammer om te horen dat u zo ontevreden bent. Zoals ik in mijn vorige e-mail heb aangegeven wil ik u graag verder helpen. Om uw probleem omtrent je internetverbinding op te lossen heb ik drie voorbeelden nodig. Denk hierbij aan het openen van een webpagina of het laden van een foto. Noteer bij de drie voorbeelden de datum, het tijdstip, wat u precies probeert te doen en welke foutmelding u hierbij krijgt. Wanneer ik deze gegevens heb kan ik op het network precies zien wat er mis gaat en zo bepalen wat er moet gebeuren om het probleem op te lossen.

Wanneer u, uw toestel aanmeld ter reparatie, bent u, uw toestel maximaal twee weken kwijt. Deze periode zal ik uiteraard voor u vergoeden. Om uw toestel aan te melden ter reparatie heb ik uw IMEI-nummer nodig. Deze kunt u opvragen door met het betreffende toestel te bellen naar *#06#.

Wanneer er geen onderzoek naar het toestel is gedaan, kan ik u ook geen nieuw toestel leveren. Ik wil u dus vragen dit alsnog te doen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over BEN?