Klacht BEN: Ontevreden klant

Klachtnummer
# 117775
Gebruiker
httpnaoom
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb meerdere keren contact proberen te zoeken met Ben. Na 4 dagen 40 minuten aan de telefoon te hebben gezeten was ik er klaar mee. Dus contact gezocht met Ben, kwam er niet veel verder mee. Ik wil mijn abbonement opzeggen wegens veel problemen met een simkaart die niet werkt en een opzegtermijn heb. Ik vindt dat u de klanten tevreden moet houden, maar zo lukt dat niet. Hopelijk wordt er zo snel mogelijk gereageerd en een oplossing gevonden.

Gewenste oplossing

Hopelijk wordt er zo snel mogelijk contact met mij gezocht en wordt alles geregeld zodat ik mijn abbonement kan opzeggen.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Op basis van de ingevoerde gegevens bent u niet bekend in mijn systeem. Om die reden heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar mijn oproep werd helaas niet beantwoord. Ik wil u dan ook vragen om mij meer informatie te verstrekken.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen