Klacht BEN: Ontevredenheid over alles!!!

Estelle

Ik heb het idee dat jullie mij niet willen begrijpen of uberhaupt moeite willen doen! Ik betaal voor fatsoenlijk internet dus op zijn minst 3G!!! En jullie horen mij wanneer ik een abonnement af sluit een normaal functioneerde telefoon op te sturen!!! Hier heb je twee voorbeelden. 1. Hij valt zomaar ineens uit maakt niet uit waar ik mee bezig ben. Ik krijg hem niet meer aan. Enige wat mogelijk is de batterij eruit halen. 2. De batterij loopt ineens zomaar leeg terwijl ik er niet eens op zit! Dit is al vanaf de eerste week dat ik de telefoon gebruik het geval! En dan moet ik mijn telefoon op sturen naar jullie, vervolgens weken moeten wachten en GEEN gebruik kunnen maken van mijn abonnement omdat ik geen reserve telefoon heb. Maar ik betaal wel gewoon. Als het toestel nou een jaar oud was en deze klachten zich voor doen is het een ander verhaal. vervolgens vinden jullie wel water of val schade!. Ik weet dit omdat ik iemand ken met PRECIES hetzelfde verhaal als mij.

Ik wil een telefoon die het doet, ben ZEKER niet bereid om te gaan betalen voor welke schade er dan ook gevonden wordt in het toestel. Het toestel functioneert al niet vanaf dag 1. Ik heb er een hoesje en een extra glas overheen geplaatst. En hij is daarbij nog nooit gevallen. Ik ben ook ZEKER niet bereid om door te betalen voor het abonnement als mij toestel ter reparatie zal zijn. Ik heb geen reserve toestel en kan dus van helemaal niets gebruikt maken. Ben levert mij een kapot toestel en dan zou ik daar voor moeten boeten?

BEN
    Beste Estelle,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?