Opgelost door BEN: Onverklaard hoge dataverbruik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41201
Gebruiker
Nino
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Meerdere jaren reeds klant van Ben en nooit boven mijn databundel getreden omdat ik zelden gebruik maak van internet buiten wifi om.
Wordt er op 24 oktober 217,10 afgeschreven van mijn rekening ,ruim 200 euro voor data buiten de bundel (Waarvan ruim 150 euro op 1 dag)
Gebeld en dit probleem uitgelegd aan de Klantenservice.. waarbij mij aangegeven werd dat ik geen notificatie hiervan had ontvangen en dat Ben mij het geld zou terugstorten na verrekening op eerstvolgende factuur datum.
Geduldig gewacht en nu zie ik dat er weer 120 euro voor dataverbruik afgeschreven gaat worden.
Voor deze tyd nooit zoveel verbruikt en kan geen waarschuwingsmailtje terugvinden, de klantenservicemedwerkers spreken elkaar tegen, de 1 zegt wordt teruggestort en de ander geeft aan dat ik het gewoon moet betalen.
Schandalig dat ik 320 euro moet betalen voor internetverbruik die men bij Ben geeneens kan verklaren.

Gewenste oplossing

terugstorten
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad, per e-mail zal ik dit gesprek bevestigen. In dit geval zullen we de kosten vergoeden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
  2. Auteur
    Nino
    Datum
    Perfect afgehandeld, de gemaakte kosten voor het dataverbruik buiten de bundel worden in zijn totaliteit teruggestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen