Opgelost door BEN: Onverklaard hoge dataverbruik

Nino

Meerdere jaren reeds klant van Ben en nooit boven mijn databundel getreden omdat ik zelden gebruik maak van internet buiten wifi om.
Wordt er op 24 oktober 217,10 afgeschreven van mijn rekening ,ruim 200 euro voor data buiten de bundel (Waarvan ruim 150 euro op 1 dag)
Gebeld en dit probleem uitgelegd aan de Klantenservice.. waarbij mij aangegeven werd dat ik geen notificatie hiervan had ontvangen en dat Ben mij het geld zou terugstorten na verrekening op eerstvolgende factuur datum.
Geduldig gewacht en nu zie ik dat er weer 120 euro voor dataverbruik afgeschreven gaat worden.
Voor deze tyd nooit zoveel verbruikt en kan geen waarschuwingsmailtje terugvinden, de klantenservicemedwerkers spreken elkaar tegen, de 1 zegt wordt teruggestort en de ander geeft aan dat ik het gewoon moet betalen.
Schandalig dat ik 320 euro moet betalen voor internetverbruik die men bij Ben geeneens kan verklaren.

terugstorten

BEN
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad, per e-mail zal ik dit gesprek bevestigen. In dit geval zullen we de kosten vergoeden.
    Ben klachtenservice
    D. Groeneveld
    Nino
    Perfect afgehandeld, de gemaakte kosten voor het dataverbruik buiten de bundel worden in zijn totaliteit teruggestort.

Ook een klacht indienen over BEN?