Opgelost door BEN: Onverschuldigde betaling abonnementskosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 525316
Gebruiker
Medusa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na maanden ben ik erachter gekomen dat mijn abonnementskosten dubbel worden afgeschreven. Volgens BEN zou ik 2 abonnementen hebben afgesloten, wat absoluut niet het geval is. Daarnaast gaat het om een nummer dat totaal onbekend bij mij is. Gevraagd om het abonnement stop te zetten en de onverschuldigde betaling terug te boeken. Na maandenlang over en weer bellen, nog steeds geen actie vanuit BEN.... waardeloos en onrechtvaardig.

De oplossing

Het nu een keer gaat oplossen en de onverschuldigde betaling terugboekt op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Medusa
    Datum
    Ben heeft inmiddels opnieuw aangegeven de zaak te gaan oplossen. Helaas tot op heden nog niet gebeurd. Hopelijk worden de woorden nu ook eens omgezet in daden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Medusa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld teruggekregen en abbo stopgezet.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen