Klacht BEN: Onverwachts hoge kosten data buiten bundel
Details
De klacht
Na jarenlang een super tevreden klant van Ben te zijn geweest, en maar zelden een paar euro boven mijn bundel uit te komen, krijg ik sinds begin dit jaar torenhoge rekeningen. De oorzaak hiervan zou dataverbruik zijn. Ik ben mijn telefoon echter helemaal niet anders gaan gebruiken dan voorheen, en thuis, op school en op werk heb ik gewoon WiFi. Er zitten rekeningen tussen die oplopen tot de 175 euro, wat echt een absurd hoog bedrag is voor een telefoonrekening. Mijn mobiel gaf zelf aan dat er veel minder mb verbruikt werden en zelfs na het uitzetten van mijn data leek het verbruik gewoon door te gaan volgens de factuur.De oplossing
Ik zou graag willen weten hoe het mogelijk is dat er ineens zulke hoge kosten ontstaan, ondanks vergelijkbaar verbruik. En ik zou erg graag gecompenseerd worden indien hier geen duidelijkheid over kan worden verschaft.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.