Klacht BEN: Onverwachts hoge kosten data buiten bundel

Klachtnummer
# 127032
Gebruiker
Nadine
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na jarenlang een super tevreden klant van Ben te zijn geweest, en maar zelden een paar euro boven mijn bundel uit te komen, krijg ik sinds begin dit jaar torenhoge rekeningen. De oorzaak hiervan zou dataverbruik zijn. Ik ben mijn telefoon echter helemaal niet anders gaan gebruiken dan voorheen, en thuis, op school en op werk heb ik gewoon WiFi. Er zitten rekeningen tussen die oplopen tot de 175 euro, wat echt een absurd hoog bedrag is voor een telefoonrekening. Mijn mobiel gaf zelf aan dat er veel minder mb verbruikt werden en zelfs na het uitzetten van mijn data leek het verbruik gewoon door te gaan volgens de factuur.

De oplossing

Ik zou graag willen weten hoe het mogelijk is dat er ineens zulke hoge kosten ontstaan, ondanks vergelijkbaar verbruik. En ik zou erg graag gecompenseerd worden indien hier geen duidelijkheid over kan worden verschaft.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Op 16 September 2015 heb ik uw vraag per e-mail beantwoord.
    met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen