Klacht BEN: Onverwachtse hoge kosten

Klachtnummer
# 72717
Gebruiker
Hshmet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een ben regelmatig abbonement en ik heb op een of andere manier een ben internet vaak bundel , ik wou dit graag weghalen maar ze weigeren om mijn internet bundel te verlagen , ik vind dit echt belachelijk !!!
Ik heb ook geen fatsoenlijk overzicht op mijn abbonement via de ben app waardoor ik weer over mijn belminuten heen ben !!

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste heer Zamarialai,
    De internetbundel heeft u via uw persoonlijke IkBen-pagina op 20 juni gewijzigd.
    Vanwege het 24-maanden contract is het inderdaad niet mogelijk tussentijds de bundel te verlagen.Ik heb u inmiddels een e-mail gestuurd met een duidelijke uitleg.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    Hshmet
    Datum
    Ik vind het maar belachelijk dat ik mijn internet bundel niet kan verlagen zonder dat ik hier iets van af wist.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen