Klacht BEN: Onvriendelijke en onbeleefd personeel

Klachtnummer
# 328160
Gebruiker
M. St. Annaland
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een ongeinteresseerd, onbeschoft en onvriendelijk personeel bij de klantenservice. En als ze ophangt zegt ze "doei".
Het meisje wat ik aan de telefoon had vond ik zeer klantonvriendelijk en onbeleefd. Ik begrijp werkelijk niet dat ze zo'n iemand aan de telefoon zetten bij de afdeling klantenservice

De oplossing

Ik wil vriendelijk en beleefd geholpen worden

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Mevrouw Vos,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen