Opgelost door BEN: Opeens niet naar buitenland kunnen bellen en niet bereikbaar in het buitenland

MarvinKoet

Ik kan sinds vorige maand opeens niet meer naar het buitenland bellen, en ook niet vanuit het buitenland bellen.

Ik heb hier de afgelopen week over gebeld en het zou opgelost worden. Maar dat is nog steeds niet gebeurd. Ik heb zojuist voor de derde keer gebeld, weer meer dan een half uur in de wacht gestaan. Ik krijg nu voor de derde keer te horen dat mijn probleem aan de technische dienst zal worden doorgestuurd.

Ik vertrek over 5 uur naar het buitenland en ben dan dus niet meer in staat om te bellen. Wat een rot service. Ik wil de kosten van de nieuwe simkaart die ik moet kopen op BEN verhalen.

Ik moet direct weer bereikbaar zijn in het buitenland, en kunnen bellen vanaf en naar het buitenland.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice.
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    MarvinKoet
    Ben heeft aangegeven dat ze de simkaart vergoeden en heeft inmiddels gezorgd dat ik weer naar het buitenland kan bellen. Meer mag ik niet verwachten.
    Toch ben ik nog steeds boos. Ik heb gewoon te vaak moeten bellen en ik ben te vaak verkeerd voorgelicht door de medewerkers van BEN.

MarvinKoet

Ook een klacht indienen over BEN?