Opgelost door BEN: opgelicht door Ben provider

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 315626
Gebruiker
Faribarz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben al heel lang klant bij Ben en altijd tevreden geweest. Daarom heb ik ook een abonnement aangesloten bij Ben voor mijn dochter op 22 juni 2018.
Toen (22 juni 2018) heb ik gevraag of ik mijn bundel kon wijzig, dat kon natuurlijk omdat ik dan meer zou gaan betalen pm.

Vandaag 1 augustus 2018 heb ik een andere provider gevonden die veel goedkoper is dan ben. Uiteraard wil ik overstappen omdat ik maandelijks goedkoper uit ben.

Contact opgenomen met Ben om de contract te beëindigen, hoor ik dat mijn contract vanaf 22 juni 2018 is verlengd voor 24 maanden. Ze heb mijn bundel gewijzigd en gelijk mijn contract verleng met 24 maand wat niet de bedoeling was.

Als ik mijn contract nu zou beëindigen bij Ben moet ik een hoog bedrag van ongeveer €170,00 betalen.

Graag wil ik een oplossing voor dit probleem!!!!!!!

Mvg,
Faribarz

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Faribarz,

    Ik heb je een e-mail verstuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Faribarz,

    Ik heb je een e-mail verstuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Faribarz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik mag kosteloos overstappen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen