Klacht BEN: Oplichterij naar mensen

Sammy

Ben al 4 jaar klant. Wilde nieuw nummer. Kreeg een nummer wat al uitgegeven was. Toen maand niet kunnen bellen. Wel rekening gekregen van €90. Ondertussen nog 3 andere nummers gekregen. En heb ook eigen zaak. Konden hier niks mee want was particuliere provider. Is dit rechtsgeldig. Klanten kwijt geraakt en geen nieuwe gekregen omdat ze mij niet konden bereiken. Wilde hun aansprakelijk stellen. Maar wimpelde me af dat ze dus particuliere provider zijn. Kan ik hier alsnog wat mee? Graag jullie reactie

Mij vergoeding betaald dat ik geen klanten kon bereiken en hun mij niet. Zakelijk geld misgelopen ben en klanten die ik al 7 jaar heb bij mij zijn weggegaan hierdoor. En die €90 wordt kwijtgescholden want kon niet eens bellen of gebeld worden. Help want ze wimpelen me continu af.

Mvg
Samantha rasenberg

BEN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sammy
    Heb nog steeds niks van Ben gehoord. Zelfs aanmaling gehad. En abonnement kosten lopen door. Terwijl ik met KPN bel nu pre pain. Vreselijk dit met een eigen zaak.

Ook een klacht indienen over BEN?