Klacht BEN: oplichterij

Klachtnummer
# 114050
Gebruiker
rosita01
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik schrijf deze mail omdat ik geen gehoor krijg bij Ben. Mijn netwerk deed het niet meer. daarom ben ik gaan bellen. 2 dagen later kregen we gehoor. Mijn netwerk was geblokkeerd omdat ik €200 overgebruik zou hebben. Ben zegt dat ze een mailtje gestuurd hebben maar dat is niet het geval. Ook had ik 27 mei nog een rekening gekregen van €48, die gewoon van de rekening is afgeschreven. Daarbij kan je kijken op de site van Ben waarop je kan zien hoeveel je gebruikt hebt en had ik zelfs mb's over. Ik heb hier ook een foto van. Nu dwingen ze me om €200 te betalen zonder dat ik weet waarom. Ze sturen me geen mail en ondertussen kan ik niks met me mobiel want ik ben nog steeds geblokkeerd.

De oplossing

ik wil dat ik gedeblokkeerd word, want we hebben om bewijzen gevraagd maar die kunnen ze niet geven. Ze eisen wel dat we het maandbedrag blijven betalen zonder dat ergens gebruik van kunnen maken. Ik eis een schadevergoeding van Ben.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    rosita01
    Datum
    ze hebben alleen nieuwe rekening gestuurd van een maand waarin mijn telefoon al afgesloten was
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen