Klacht BEN: Opzeggen ben lukt niet

Klachtnummer
# 107448
Gebruiker
mplaats
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Zoals wel meer heb ik al meerdere malen gebeld naar ben servicedesk maar daar hebben ze geen personeel maar enkel een wachtrij met naar muziekje. Ik wil opzeggen maar het lukt dus niet, we hebben nu een storno gedaan in de hoop dat er aandacht is......

Als ben wakker wordt, ik hoor heel graag. Anders kunnen jullie fluiten naar je centen...

De oplossing

Graag abonnement asap opzeggen, we willen het niet meer ! En graag een compensatie voor 2x 15+ min ad 30 cent per miniuut, deze wordt nu via de storno geregeld liever normaal.

6 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    mplaats
    Datum
    Ik heb geen mail ontvangen. Wilt u deze versturen aan michiel.vanderplaats@gmail.com
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Michiel,De email is naar het juiste emailadres verzonden.
    Het komt vaker voor dat de email automatisch in de spambox/ongewenste mailbox terecht komt. Zou je dit na willen gaan?Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    mplaats
    Datum
    Helaas, ik heb niets in mijn spambox, of andere folder waar mogelijk. Om heel eerlijk te zijn, u bent nu wel bijzonder want geen enkel ander bedrijf geeft problemen met mijn gmail adres behalve als het gaat over viagra of zoiets.Ik zie graag een oplossing en als het versturen van een mail zoveel problemen geeft, waarom reageren jullie niet via dit forum. Dat lijkt mij prettiger, en ook betrouwbaarder......Ik zie graag uw reactie tegemoed,
  5. Auteur
    mplaats
    Datum
    Ik heb nog wat verder zitten spitten in mijn gmail maar de mail was terecht gekomen in de map reclame, voor de volgende keer. Ik wil mijn nummer opzeggen, graag zie ik een bevestiging dat alles is afgerond.
  6. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen