Klacht BEN: opzeggen contract

Beste Ben,

Ik heb 2x telefonisch en 1x per mail mijn abonnement geannuleerd. Alle 3x ruim binnen de afgesproken 14 dagen bedenktijd. Telefonisch werd de eerste keer al aangegeven hier geen bevestiging van te kunnen sturen. Ook wilde de werknemer desgevraagd geen achternaam geven. Zodoende zou ik niet kunnen aantonen dat ik op tijd heb opgezegd. Daarom heb ik er nog een keer achteraan gebeld, waarna ik telefonisch bevestiging kreeg dat mijn abonnement is opgezegd. Ook heb ik er een mail achteraan gestuurd. Daarop heb ik per mail een bevestiging van mijn annulering/opzegging gekregen. Het zou per direct worden beëindigd. Mijn abonnement loopt nu, een week later en inmiddels buiten de bedenktijd, nog steeds. Ik wil graag dat dit per direct stopt en daar bevestiging van.

Per direct (zoals toegezegd)mijn abonnement beëindigen en hier een bevestiging van

BEN
    Beste klant,

U heeft via e-mail een reactie ontvangen.

Ben Klantenservice

svl
    Na in totaal 4 mails te hebben verstuurd en 3x te hebben gebeld en via deze website een bericht te hebben verstuurd, is wat mij het eerste gesprek al was beloofd dan eindelijk gedaan: mijn abonnement is stopgezet. Het zegt veel dat ik Ben niet houdt aan de door hun beloofde opzegdatum van 21 mei ipv drie weken later. Geen zin om weer uren er mee bezig te zijn, blij genoeg dat ik eindelijk van dat bedrijf af ben gekomen.
    svl
    Onbegrijpelijk om na twee keer telefonisch en een keer per mail bevestigd te hebben gekregen dat mijn abonnement per direct zou worden stopgezet, enkele weken later te vernemen dat het verzoek nooit naar de juiste afdeling is doorgezet en er niks is gebeurd. Ik had al het gevoel dat de werknemers die mij 21 mei hadden 'geholpen' er niet serieus mee om zouden gaan. Daarom vroeg ik naar een achternaam of bevestiging per mail van het gesprek maar beiden bleek niet mogelijk. Een teken aan de wand
    svl
    Gelukkig heb ik toen via mijn ben een mail gestuurd, zodat ik uiteindelijk bewijs had om op terug te vallen. Op deze mail werd toen (in fout nederlands) een bevestiging gestuurd. Daardoor heb ik uiteindelijk kunnen aantonen dat ik binnen de opzegtermijn heb opgezegd. Dat ik weken te lang betaald heb accepteer ik maar. Aan iedereen die ooit bij ben een abonnement wil afsluiten: doe het niet! Het is haast onmogelijk om er binnen de termijn dat je er recht op hebt van af te komen.
    svl
    De klantenservice is alleen van maandag tm vrijdag van 9-5 bereikbaar, er zijn wachttijden van een half uur (dus als je net zoals ik ook van maandag tm vrijdag werkt ben je er dagelijks je pauze aan kwijt) en er worden dingen beloofd door slecht nederlands sprekende en onbeleefde scholieren die niet worden waargemaakt. Een bevestiging per mail wordt niet gestuurd, dus ALTIJD mailen dan heb je voor jezelf iig bewijs, en achternamen zodat je weet met wie je gesproken hebt ,worden geweigerd.
    svl
    Ben heeft ook geen winkels, dus daar met je vraag naar toe gaan kan ook al niet. Je betaald weinig bij ben, maar je krijgt er echte troep voor terug. En dan heb ik nog niet eens verteld dat ik zo veel moeite heb gedaan om van het abonnement af te komen, simpelweg omdat mijn internet het maar ongeveer(letterlijk!) vijf minuten per dag doet. Nooit maar dan ook nooit bij ben een abonnement afsluiten!
    svl
    Een laatste aanvulling: complimenten voor de werknemer (Dave) die mij het laatste gesprek heel goed heeft geholpen, eerlijk is geweest, en snel en gericht actie heeft ondernomen.
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?