Opgelost door BEN: opzeggen vorige contract vodafone

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25314
Gebruiker
tomier
Datum
1 reactie

Details

Klacht

ik heb via de bestelllijn van ben een nieuw contract afgesloten met nummer behoud.
ik heb de dame aan de lijn verteld dat het contract bij vodafone vandaag 11 april opgezegd moet worden anders betaal ik een maand door.
dat is geen probleem dat word allemaal geregeld, maar naar een telefoontje van vodafone blijkt dat niet het geval te zijn.
heb met de klanten service hier over gehad maar krijg geen tevrede antwoord.

Gewenste oplossing

dat ben mijn abonnement van vodafone die ene maand door betaald.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Vandaag telefonisch contact gehad met de heer Pleiter. Nummerbehoud zal per 27 mei 2013n plaatsvinden. Dit betekent dat meneer iets langer klant zal blijven bij Vodafone, Ben zal de aansluitkosten en 1 maand abonnementskosten vergoeden ter compensatie van de extra kosten die vodafone in rekening zal brengen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen