Klacht BEN: Opzeggen

Klachtnummer
# 156052
Gebruiker
JerrySebTal
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ben nu al ruim een maand bezig geweest met het opzeggen van mijn abbonnement. Ik gebruik mijn telefoon deze gehele tijd ook al niet aangezien ik voor langere tijd het land uit moest en alles achter heb gelaten. Ik heb verscheidende keren digitaal contact geprobeerd te krijgen maar, nooit iets terug gehoord. Nog steeds krijg ik elke maand een rekening van rond de 40€ voor mijn kiezen terwijl ik hier dus in zijn geheel geen gebruik van maak. Het vervelende is ook dat ik student ben en financieel niet echt meer in staat was om er ook nog eens maandelijks een rekening van dit kaliber er bovenop te krijgen. Daarom heb ik dus ook het automatisch afschrijven moeten blokkeren. Ik ben het ondertussen goed zat en ik zal dus nooit van mijn leven ook maar iemand aanbevelen om een abbonnement bij Ben af te sluiten. Dit is zeer jammer want, tot op het punt van het proberen op te zeggen was ik een zeer tevreden klant met weinig storingen en nooit echt grote problemen met bereik en dergelijke.

De oplossing

Opzeggen van mijn abbonnement en kwijtschelding van de cummulatieve rekening aangezien er nooit meer gebruik is gemaakt van de diensten.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Jerry,
    Helaas ben ik niet in het bezit van een kloppend e-mail adres. Kunt u me aangeven via welk e-mailadres ik op uw klacht kan reageren?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Jerry,

    Ik heb niks meer van u vernomen. Is het probleem inmiddels opgelost?

    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen