Klacht BEN: Opzeggen

Foka van riel

Ik krijg nu een mail dat er een incassobureau ingeschakeld gaat worden als ik de 15 euro, die jullie me ter compensatie van dit al vier maanden durende verhaal van annuleren en opzeggen, niet betaal. Schandalig. Meerdere malen hebben we hier contact over gehad en het zou geregeld worden. Ik ben het spuugzat, ik heb mijn abonnement al in mei bij jullie opgezegd. Ik ben al meer dan vier maanden beleefd gebleven en er wordt niets geregeld van jullie kant, alleen maar loze beloftes. Nogmaals, ik vind het echt schandalig. Ik ga er van uit dat mijn casus nu eens serieus opgepakt en afgehandeld wordt want ik wil helemaal niets meer met jullie te maken hebben. mocht ik bericht van een incassobedrijf krijgen, dan zal ik deze dus negeren. Eventuele kosten zijn voor jullie eigen rekening. Overigens heb ik alle correspondentie bewaard, hieruit blijkt dat de fout geheel bij jullie ligt. Ik hoop daarom dat het nu definitief afgehandeld kan worden en jullie dit zsm kunnen bevestigen. Foka van Riel

Het abonnement is opgezegd per eind mei, dit correct doorvoeren in jullie systeem, en dat alle betalingen gedaan zijn.

BEN
    Beste Foka,
    De kosten zijn komen te vervallen. U zult geen facturen meer toegestuurd krijgen in de toekomst. Mijn excuses voor het ongemak.
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?