Klacht BEN: Opzegging abonnement!

Klachtnummer
# 119634
Gebruiker
melaniekomproe
Datum
7 reacties

Details

Klacht

In 02-2015 kreeg ik een e-mail dat mijn abonnement bijna afliep op 23-03-2015. Omdat ik altijd bang ben dat ik overal aan vast zit heb ik gebeld. Dit werd bevestigd, mijn abonnement werd automatisch verlengd of ik kon hem stop zetten per 23-03-2015. Dat heb ik gedaan omdat ik op 06-03-2015 op reis ging naar Azië. Ik heb een abonnement afgesloten bij KPN vanaf de 23e. Nu blijkt er een foutje zijn geweest en liep mijn abonnement tot 23-05. Ook liepen mijn facturen door en wou ik een betalingsregeling treffen omdat dit hun schuld is en ik daardoor hoge kosten heb. Dat wouden ze niet doen. BEN zij dat ze het dan naar een incasso bureau gingen sturen en in al mijn frustratie vond ik dat prima. Van hun gezeur af. Nu bleek dat mijn abonnement in juni nog steeds door liep!! Na bijna 10 keer op te zeggen! Ik hoor niets van BEN ze reageren niet op mijn klachten, bellen niet terug en sturen alleen maar rekeningen. Nu moet ik kosten betalen om me weer aan te sluiten, maar dat wil ik niet eens!

Gewenste oplossing

Ik wil niets meer betalen, ik wil dat mijn telefoonnummer per direct wordt afgesloten. Ze hebben zelfs mij een bevestiging in de e-mail gestuurd dat ik ben afgesloten. Ik zou wel pas in juni afgesloten zijn, maar alles na 23-05 hoefde ik niet meer te betalen. Natuurlijk is dat niet gebeurt en heeft BEN alles in rekening gebracht. Elk bedrijf in Nederland is ten eerste verplicht om een betalingsregeling te treffen. Daarbij ben ik z ovaak voorgelogen, heb ik bevestigingen in mijn mail dat het een slechte service is bij ben, dat ik niets meer wil betalen voor deze slechte service na 23-03. Mocht BEN dat wel willen, dan maak ik hier een hele hoge zaak van. Dat kan ik, en dat zal ik zeker doen. Ik heb zelfs meerdere klachten op hun website achtergelaten, waarna je na 5 dagen bericht krijg. Ik krijg nooit bericht van hun. Ik heb zelfs mijn naw verandering in gegevens 6 x doorgegeven en dat is nog niet verandert!!

7 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Melanie,


    Ik heb u een email verstuurd naar het e-mail adres dat bekend is bij mij.


    Met vriendelijke groet,


    Ben
  2. Auteur
    melaniekomproe
    Datum
    BEN zegt dat er betalingen openstaan die niet open staan. Daarbij is mij gezegd na alle fouten dat ik alles na 23-05 niet hoef te betalen omdat BEN mij had moeten afsluiten. En nu willen ze mij 5 euro korting geven. Ook door BEN zijn de kosten hoog opgelopen. Ik zou eerst afgesloten zijn in maart, en ik ben een paar maand weg geweest (had ik ook aangegeven) en toen ik terug kwam was ik nog aangesloten. De hoge kosten komt door BEN. Ondank hun fouten wil ik het ook nog betalen, wel met regeling.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    melaniekomproe
    Datum
    Geachte BEN,

    Ik verwacht reactie na mijn uitgebreide e-mail.
    Zou u willen reageren? U bericht mij 2 keer, in beide berichten staat een verschillend bedrag open. Daarbij heb ik al een deel hiervan voldaan. Kopie hiervan heb ik ook al meerdere keren verstuurd. Het beste kan iemand mij morgen bellen in de ochten om 9 uur. op 30-07. Iemand die dingen voor mij op kan lossen en mij niet kan informeren naar mijn rechten. Want daarvoor verwacht ik ook service die ik niet heb gehad.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Ik kan morgenochtend vanaf 10:30uur contact met u opnemen. Kunt u me aangeven of dit uit komt?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  6. Auteur
    melaniekomproe
    Datum
    Ik heb gemaild naar jullie betaal afdeling. Ik betaal t/m 23-03. want dat is mij verteld. en geen kortingen van 5 euro als mij al meer is beloofd. en januari heb ik al een groot deel van betaald. en voor de andere maanden had ik ene nieuw pakket met onbeperkt bellen. ging direct van 29-01 in zodat ik neit weer een hoge rekening zou hebben. zou op ongv 37 per maand komen. doei!
  7. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen