Klacht BEN: Opzegging niet verwerkt

Naterra

Ik heb in 2014 mijn abonnement stop gezet. Dit is bevestigd dd feb 2014: "Je abonnement met nummer 06xx wordt stopgezet op 25-10-2015." Vervolgens zag ik onlangs dat er nog geincasseerd is. Ik heb de betalingen geblokkeerd vanaf mei 2016. Ik heb meerder malen geschreven in juni waarbij ik (ondanks email met bevestiging beëindiging) compleet verwarrende emails terug krijg alsof ik nog een abonnement heb. NIET dus! Ik heb telefonisch contact opgenomen en het bedrag van onterecht geïncasseerd geld zou worden teruggestort. Ook niet dus. Daarbij bleek uit het telefoongesprek dat het nummer pas 31 jan 2016 is beëindigd. Maar zelfs dat ok, het is tenminste beëindigd dus vooruit dan maar. Maar nu wederom een email met verzoek om geld. Ik meld dit als klacht want het schrijven lijkt niet te helpen. Jammer want ik ben jaren klant geweest en dit is niet fijn.

Ik wil een bevestiging dat dit stopt. Ik wil het geïncasseerd geld terug en ik wil geen herinneringen meer dat ik geld moet betalen voor iets dat ik niet heb.

BEN
    Hallo Natalie,

Wat vervelend dat het opzeggen van je abonnement zo moeizaam is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik heb alle openstaande facturen voor je vergoed. Daarbij heb ik ook de toekomstige facturen vast vergoed.

Je abonnement is inmiddels volledig beëindigd.

Ben
    Naterra
    Ik heb (vandaag nagekeken) nog geen gecrediteerde bedragen van Ben. Ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt met 'ook de toekomstige facturen vast vergoed' als mijn abonnement nu is stop gezet?
    bij voorbaat dank
    BEN
    Hallo Natalie,
    Wanneer ik een bedrag crediteer, is dit in maximaal drie werkdagen zichtbaar voor je. Je abonnement is stop gezet, maar ik factuur altijd een maand achteraf. Om die reden zouden er nog eventuele facturen aangemaakt kunnen worden.
    Ben
    Naterra
    Ik heb nog altijd geen geld gecrediteerd gekregen voor alle maanden die onterecht geincasseerd zijn... erg onduidelijk antwoord en jammer dat ik het via klachtenkompas moet doen.

Naterra

Ook een klacht indienen over BEN?