Opgelost door BEN: Opzegging

Hallo Ben,

In juni van dit jaar heb ik mijn abonnement door omstandigheden opgezegd. In juli bleek dit nog niet in orde en heb ik gebeld en zou het geregeld worden. Nu wordt er van september ineens toch weer geld afgeschreven. Ik ben het spuugzat om te betalen voor een product wat ik al lang niet meer gebruik. Ben heeft geen mogelijkheid om hiervoor een webformulier in te vullen op de site en als ik moet bellen naar Ben is dat peperduur. Dus moet ik weer betalen, terwijl de fout bij Ben ligt. Graag zie ik dat dit zsm opgelost wordt en dat Ben stopt met geld afschrijven.

Met vriendelijke groeten

Zet de stopzetting van het abonnement nou eindelijk goed door en stop met geld afschrijven.

BEN
    Beste Elyane,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Hallo Ben,
    Dat is gek, want ik heb geen reactie ontvangen. Ik neem aan dat jullie de contactgegevens gebruiken zoals ik hier op Klachtenkompas heb ingevuld, anders ontvang ik het inderdaad niet.
    BEN
    Beste Elyane,
    De gegevens welke je hebt ingevuld op Klachtenkompas kan ik helaas niet in zien. Ik heb de e-mail verstuurd naar een e-mailadres welke de naam 'Apeldoorn' bevat. Het is een 'Hotmail' e-mailadres. Kunt u de e-mail nu wel vinden?
    Ben
    Esther
    Bedankt, zo is het opgelost.

Esther

Ook een klacht indienen over BEN?