Opgelost door BEN: Overschrijding datalimiet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51916
Gebruiker
JC Mol
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week 14-2 sms ontvangen van Ben dat data datalimiet van 200 mb was overschreden. Zowel op dataverbruik mobiele telefoon (data mobiele gegevens en dus geen wifi verbruik) als via app van Ben wordt maar een dataverbruik van resp. 36 en 42 mb aangegeven. Hierop contact gehad met Ben en deze antwoordde dat de Ben-App wat achterloopt en dat het dus beter was om mobiele dataverkeer uit te zetten ivm bijkomende kosten tevens konden ze mij de op dat moment verbruikte mb's niet melden. Inmiddels meer dan een week verder en volgens de app en mijn verbruik via de mijn ben pagina staat de teller nog steeds op 42 mb. Best fijn zo'n app alleen jammer dat deze geen actuele info weergeeft of toch? Misschien klopt de app wel en heb ik aan het einde van de maand nog wel 160 mb over waarvan ik geen gebruik heb gemaakt omdat ik bang was voor extra kosten. Ik hoop dat Ben hier een plausibele verklaring voor heeft anders ga ik maar terug naar een bellen en sms'en abonnement zoals ik nu gedwongen doe.

De oplossing

Duidelijke uitleg wat de werkelijk stand van zaken is.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Dit gesprek heb ik per e-mail bevestigd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
  2. Auteur
    JC Mol
    Datum
    De afhandeling is goed zo maar je moet toch de nodige wegen bewandelen om te weten hoe de vork in de steel zit. Jammer dat er door 1 verkeerde onterechte sms met melding "datalimiet overschreden" zoveel acties, tijd en energie gemoeid is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JC Mol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen