Opgelost door BEN: Overschrijding datalimiet

# 51916
JC Mol

Vorige week 14-2 sms ontvangen van Ben dat data datalimiet van 200 mb was overschreden. Zowel op dataverbruik mobiele telefoon (data mobiele gegevens en dus geen wifi verbruik) als via app van Ben wordt maar een dataverbruik van resp. 36 en 42 mb aangegeven. Hierop contact gehad met Ben en deze antwoordde dat de Ben-App wat achterloopt en dat het dus beter was om mobiele dataverkeer uit te zetten ivm bijkomende kosten tevens konden ze mij de op dat moment verbruikte mb's niet melden. Inmiddels meer dan een week verder en volgens de app en mijn verbruik via de mijn ben pagina staat de teller nog steeds op 42 mb. Best fijn zo'n app alleen jammer dat deze geen actuele info weergeeft of toch? Misschien klopt de app wel en heb ik aan het einde van de maand nog wel 160 mb over waarvan ik geen gebruik heb gemaakt omdat ik bang was voor extra kosten. Ik hoop dat Ben hier een plausibele verklaring voor heeft anders ga ik maar terug naar een bellen en sms'en abonnement zoals ik nu gedwongen doe.

Duidelijke uitleg wat de werkelijk stand van zaken is.

BEN
    Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad. Dit gesprek heb ik per e-mail bevestigd.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
    JC Mol
    De afhandeling is goed zo maar je moet toch de nodige wegen bewandelen om te weten hoe de vork in de steel zit. Jammer dat er door 1 verkeerde onterechte sms met melding "datalimiet overschreden" zoveel acties, tijd en energie gemoeid is.

JC Mol

Ook een klacht indienen over BEN?