Opgelost door BEN: Per 6-9-2015 zou mijn contract met Ben ingaan, met nummerbehoud. Aangemeld begin juli 2015. Nu (14/9) nog steeds niets...!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128578
Gebruiker
B. Noorlander
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Per 6-9-2015 zou mijn contract met Ben ingaan. Begin juli 2015 aangemeld en nummerbehoud zou worden geregeld door Ben. Diverse mails naar klantenservice en diverse (dure door mij betaalde) telefoontjes gepleegd.
Helaas tevergeefs. Nu (14/9) kan ik nog steeds niet bellen/ appen etc. met Ben.
Mijn 2-jarig contract moet nog ingaan en ik ben nu al teleurgesteld in Ben.

De oplossing

Ik wil compensatie voor mijn gepleegde telefoontjes en persé mijn nummer behouden.
Dit is n.b. een heel oud (en gemakkelijk) van origine een van de eerste Bennummers....

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    Zojuist heb ik je een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.



    Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    B. Noorlander
    Datum
    De vooral spoedige afhandeling is prima.
    Ik ga van 18-9 tot 4-10-2015 op vakantie.
    Doordat ik nu per 12-10-2015 overstap, vind ik ok.
    Geen tegemoetkoming in mijn belkosten, is wat minder.
    Heb nl. veel moeten bellen door onjuiste handelingen van Ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Noorlander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen