Opgelost door BEN: per ongeluk extra mb verbruik in eerste maand kost 250 euro

femkekk

Kort geleden heb ik een 24-maanden abonnement afgesloten bij BEN. De eerste maand heeft mijn dochtertje van 3 filmpjes gekeken op mijn telefoon - ik dacht dat hij op de wifi aanstond maar dat bleek niet zo. Dat uurtje filmpjes kijken leverde door de hoge kosten buiten de bundel (3 euro per MB!!) een eerste factuur van 250 euro op. Ik heb meteen de MB pauze aangezet maar dit is een hele zure eerste ervaring met BEN.

Ik heb gebeld met de klantenservice maar die kon niets doen. Ik heb daarom moeten vragen of ze mijn abonnement wil beëindigen per eerst mogelijke datum. Dat is helaas dus pas over 2 jaar. Ik vind het wel heel jammer dat er geen andere oplossing kon komen, dat hadden ze mij een beter gevoel gegeven en als klant kunnen behouden. Ik schrijf dit bericht dus vooral om nieuwe klanten te waarschuwen: internetgebruik buiten je bundel is superduur bij BEN!!!

Een redelijke oplossing in de vorm van een tegemoetkoming van de kosten van de eerste factuur.
Als dat niet kan: afbreken van mijn contract voor het eind van de 24-maanden periode.

BEN
    Hallo Femke,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben
    femkekk
    Ik ben blij dat BEN na publicatie op Klachtenkompas zo snel reageert en een redelijk oplossing heeft aangeboden. Ik vind het wel vreemd dat ik zelf dit via de klantenservice niet voor elkaar kreeg. Ik ben okee met de gestelde oplossing, ik krijg iets minder dan de helft van mijn kosten terug. Hulde aan Klachtenkompas!