Klacht BEN: problemen met activeren simkaart

Niec

Ik heb mijn contract bij Ben verlengd waarbij ik de IPhone 5c kreeg. Toen ik de nieuwe simkaart half april ontving, lukte het me niet om deze te activeren. omdat ik dacht dat dit mogelijk kwam doordat mijn nieuwe contract nog moest ingegaan, heb ik er niet gelijk melding van gemaakt.
25 juni heb ik melding gemaakt bij Ben (via Messenger omdat telefonisch erg lange wachttijden zijn). De dag erna kreeg ik een vriendelijke reactie dat ze me gingen helpen om de simkaart te activeren. Er zijn meerdere pogingen gedaan, zonder succes.
3 juli blijk ik ook niet meer met mijn oude mobiel (met oude simkaart) te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden en maak ik hier melding van via Messenger. Er is mij meerdere keren beloofd dat een specialist wordt ingeschakeld.
13 juli kan ik wel weer zelf bellen en internetten maar nog steeds niet gebeld worden.
28 juli heb ik het laatste bericht gehad dat ze hun best doen. Ik ben tot op heden telefonisch niet bereikbaar.

Ik wil graag een volledig werkende simkaart, binnen 2 weken en anders beëindiging van mijn contract. Er is mij toezegging gegeven dat mijn gemaakte kosten van een prepaid simkaart vergoed worden. Daarbij wens ik niet te hoeven betalen voor de periode dat de simkaart niet naar behoren werkt.

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Beste meneer/mevrouw,

Fijn dat het probleem nu opgelost is. Ik kan inderdaad weer bellen. Ik heb 30 euro besteed aan prepaidkosten.
    Er is alleen nog een probleem met mijn voicemail. Het lijkt of deze gelinkt is met een ander nummer. Als er ingesproken is, krijg ik te horen dat er geen berichten zijn. Diegene die mij belt krijgt te horen dat het de voicemail is van een ander nummer dan die van mij. Ik heb mijn voicemail opnieuw ingesteld maar het probleem blijft.
    BEN
    Beste Nicolette,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben
    Niec
    Het probleem is grotendeels opgelost, maar ik kan twee dingen nog niet:
    Naar een buitenlands nummer bellen en mijn voicemail staat niet doorgeschakeld naar mijn huidige telefoonnummer, maar naar mijn tijdelijke nummer. Dit laatste heb ik via mail (via klachtenkompas) aangegeven. Ik kreeg als antwoord dat ik dit zelf zo hebben ingesteld volgens Ben. Dit is echter niet het geval. Ik heb een instructie gekregen hoe mijn voicemail in te stellen, maar deze lost mijn probleem niet op.

Niec

Ook een klacht indienen over BEN?