Klacht BEN: Provider ben geeft aan dat er veel meer mb's verbruikt zijn dan daadwerkelijk het geval is.

de koning

Ik ben sinds 4 dagen klant van BEN en nu al ongelukkig.
Ik ben zelf heel fanatiek met het bijhouden van het verbruik van mijn data bundel.
En de instellingen in mijn telefoon staan dan ook zo dat er niet buitensporig gebruik van wordt gemaakt en dat ik precies kan zien wat hoeveel mb's verbuikt.
Nu heeft vandaag het volgende plaats gevonden. Terwijl de telefoon op standby stond en in mijn zak zat zijn er ongeveer 650 mb verbruikt zonder dat er ook maar een app, systeem of iets op de achtergrond hier gebruik van gemaakt heeft/kan hebben. De mb's zijn gewoon verdwenen. De enige oorzaak die er kan zijn is dus een fout in het systeem van Ben. Gevolg van deze fout is dat ik in één klap door alle mb's uit mijn bundel heen ben. Verdere gevolg is dat er 7,59 aan kosten buiten de bundel gemaakt zijn, daarnaast zal ik het nu 17 dagen zonder mobiel internet moeten doen. De medewerker van ben vertelde mij dood leuk dat hier past na facturering wat mee gedaan kan worden, 17 dagen te laat!

Ik verwacht van ben dat de mb's teruggezet worden zodat ik met plezier gebruik kan maken van mijn abbonement. Daarnast verwacht ik ook dat de extrakosten weer terug op nul worden gezet. Anders zit ik 17 dagen met een zinloos abbonement door een fout van BEN. Ik heb nu met tegenzin mijn abbonement beëindigd per 11 oktober, daarnaast het gebruik van mobiel internet laten blokeren om nog meer dure fouten vanuit ben te voorkomen. Daarnaast verwacht ik ook (mits we tot een oplossing komen) dat BEN er alles aan zal doen omdit in de toekomst te voorkomen.

BEN
    Beste klant,

Zojuist heb ik je een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
    de koning
    Ik hoor graag wat meer dan een simpele;

"Ik heb in mijn systeem gezien dat je MB's van deze maand daadwerkelijk verbruikt zijn.
    Dit kan ik niet terugdraaien en kan je ook geen compensatie van de gemaakte kosten aanbieden. "

Ik kan duidelijk in mijn telefoon zien dat de MB's niet door mij zijn verbruikt en verwacht dan ook wel wat meer van BEN.
    BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    de koning
    Ben gaat niet in op het probleem en heeft niet goed gelezen.
    Zij geven aan dat er op de achtergrond gebruik gemaakt kan worden van internet. Echter heb ik duidelijk aangegeven in mijn bericht dat de instellingen van mijn telefoon zo ingesteld zijn dat dit niet kan en het inzichtelijk is wat er verbruikt wordt.

de koning

Ook een klacht indienen over BEN?