Opgelost door BEN: Provider Ben komt mij als klant zijnde niet tegemoet.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 316472
Gebruiker
f.m Trott
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor mijn dochter een telefoon abonnement aangesloten bij de provider "Ben". Normaliter sluit ik de telefoons meestal aan bij kpn , maar dit is de eerste keer dat ik een abonnement heb aangesloten bij Ben.
We hebben vaak telefonisch contact gehad , omdat we op vakantie zouden gaan in de periode dat het nummerbehoud geactiveerd zou worden.
Ze vertelden dat wij gewoon het simkaartje moesten meenemen en dat mijn dochter dan gewoon gebruik kan maken van haar telefoon en simkaart.
Nu is het simkaartje geactiveerd maar kan mijn dochter niet internetten en bellen. We hebben contact gehad met mevrouw Kimberly van de klantenservice van de provider Ben .
Mevrouw Kimberly vertelde dat de provider ons niet tegemoet kan komen, terwijl mijn dochter nu 16 dagen zonder internet zit en niet kan bellen , maar wel de volle rekening van bijna 30 euro moet betalen.
De eerste start van het abonnement bij Ben is al slecht verlopen en dit noem ik alles behalve een service. Bij kpn had ik nooit zoiets meegemaakt.
Ik hoop dat Ben mij in coulance stelt , want ik vind dit erg teleurstellend . Mevrouw Kimberly deed aan de telefoon ook geen enkele moeite voor een oplossing.
Mijn consumenten nummer is : 20671401
Ik hooo dat jullie mij wel kunnen helpen in tegenstelling tot de provider Ben.

Met vriendelijke groet,

Francisca

De oplossing

De gewenste oplossing is dat de rekening van de halve maand vergoed wordt, want mijn dochter betaald dit wel uit haar eigen zak.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Francisca,

    Ik heb je een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres

    De groeten van Ben
  2. Auteur
    f.m Trott
    Datum
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Fransisca,

    Ik heb je een e-mail gestuurd.

    De groeten van Ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
f.m Trott
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mevrouw Sandra is mij tegemoet gekomen. Ze vertelde dat ze ervoor zou zorgen dat er een deel van de rekening vergoed zou worden. Ook bood ze haar excuses aan voor de manier waarop de provider Ben met mij is omgegaan.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen