Opgelost door BEN: reageert niet op klacht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 146566
Gebruiker
wh linthout
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ben een aantal jaren klant bij BEN, afgelopen februari en maart werden er in eens 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening voor internet gebruik. ik gebruik geen internet en heb daar ook geen abonnement voor. diverse klachtbrieven ingevuld via de site en gebeld. ze willen niet reageren.de fout zit bij hun. het betreft telnr 0649059218.het gaat om 2 bedragen 128,78 en 72,67. ze blijven me achtervolgen. nu dreigen ze via de mail met een deurwaarder. deze mail is automatisch kun je niet beantwoorden. Ik heb een sim only abonnement van 7,11. zij zijn door meting bij de zendmast tot deze bedragen gekomen. wij hebben ook half april van hun een ansichtkaart met de tekst sorry voor de overlast dit jaar gekregen. wellicht is er toch iets fout bij hun gegaan.

De oplossing

ik wil een duidelijke oplossing. als je voor een dienst moet betalen, die je niet gebruikt hebt. en een goede communicatie.nu is het een kat en muis spel geworden.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Willem,
    U heeft uw klacht driemaal geplaatst. Via de eerste klacht zal ik uw vragen beantwoorden. Wanneer ik uw vragen via drie klachten beantwoord, kunnen bepaalde dingen door elkaar gehaald worden. Dit kan voor misverstanden zorgen. Daarom zal ik deze klacht sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    wh linthout
    Datum
    Prima

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wh linthout
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen