Opgelost door BEN: reageert niet op klacht

wh linthout

ben een aantal jaren klant bij BEN, afgelopen februari en maart werden er in eens 2 bedragen afgeschreven van mijn rekening voor internet gebruik. ik gebruik geen internet en heb daar ook geen abonnement voor. diverse klachtbrieven ingevuld via de site en gebeld. ze willen niet reageren.de fout zit bij hun. het betreft telnr 0649059218.het gaat om 2 bedragen 128,78 en 72,67. ze blijven me achtervolgen. nu dreigen ze via de mail met een deurwaarder. deze mail is automatisch kun je niet beantwoorden. Ik heb een sim only abonnement van 7,11. zij zijn door meting bij de zendmast tot deze bedragen gekomen. wij hebben ook half april van hun een ansichtkaart met de tekst sorry voor de overlast dit jaar gekregen. wellicht is er toch iets fout bij hun gegaan.

ik wil een duidelijke oplossing. als je voor een dienst moet betalen, die je niet gebruikt hebt. en een goede communicatie.nu is het een kat en muis spel geworden.

BEN
    Beste Willem,
    U heeft uw klacht driemaal geplaatst. Via de eerste klacht zal ik uw vragen beantwoorden. Wanneer ik uw vragen via drie klachten beantwoord, kunnen bepaalde dingen door elkaar gehaald worden. Dit kan voor misverstanden zorgen. Daarom zal ik deze klacht sluiten.
    Ben
    Prima

wh linthout

Ook een klacht indienen over BEN?