Opgelost door BEN: Sedert 3 weken geen telefoon meer omdat de simkaart niet geactiveerd kan worden.

Arie

Jarenlang had ik een sim only abonnement naar tevredenheid. Eerst gedonder met een nieuw wachtwoord maar Ik had een nieuwe simkaart nodig ivm met de aanschaf van een andere telefoon daarnaast dacht ik aan een bundel met 300 min en 500mb. Na een week kreeg ik een andere simkaart. Het activeren lukt tot op heden niet en omdat ik op geen enkele manier meer contact kon krijgen heb ik een paar dagen na de ontvangst van mijn simkaart geschreven dat ik afzie van de bundel en gewoon mijn sim only weer wil omdat ik er geen vertrouwen meer in heb. Geen enkele reactie meer. Bellen heeft geen zin eindeloze wachttijden en mailcontact is ook niet meer mogelijk. De site werkt ook nog steeds niet. Woest makend dit gebeuren, waar is Ben mee bezig?

Hoe dan ook zie ik af van de bundel en zou ook gewoon mijn Ben zuinig weer terug willen hebben want die kan ik opzeggen als het zo blijft. Daarnaast zou het prettig zijn als ik ter compensatie de belminuten van de maan mrt mee kan nemen de nieuwe maand in.

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,Ben klantenservice
    Geachte heer/mevrouw
    In ieder geval toch bedankt voor de verlate reactie en de tegemoetkoming is netjes. Het was erg vervelend op deze manier en daardoor ga ik voorlopig terug naar mijn sim only abonnement Ben zuinig en zal te zijner tijd de belminuten eventueel aanpassen.
    Arie Mekkelholt
    Ben klantenservice
    Arie
    Bedankt voor je snelle reactie. Mijn antwoord is dan dat ik graag voor 12,50 Euro p.m. een opzegbaar abonnement aanga van 300 belminuten en 500 Mb. Ben er blij mee dat e.e.a. weer werkt. Al zou het ook mooi zijn om weer direct te kunnen mailen met de klanten service omdat ik niet aan Twitter en/of Facebook mee wil doen. Vriendelijke groet Arie Mekkelholt
    Ben klantenservice
    Arie
    Het duurde helaas wat lang maar uiteindelijk is de klacht naar tevredenheid opgelost. Klachtenkompas heeft daar zeker positief aan bijgedragen . Bedankt bi deze.

Arie

Ook een klacht indienen over BEN?