Klacht BEN: Service en behandelen van klachten 0,0 %

Klachtnummer
# 539852
Gebruiker
Wiebe
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik wou een ander telefoon nummer aanvragen, omdat er oplichters bezig waren met mijn telefoon nummer, dus ik belde naar ben, als klant moet je één 💶 per minuut betalen en kosten van de eigen telefoon , mijn nummer is geblokkeerd op mijn verzoek , kreeg te horen dat een nieuw nummer 15 💶 kost later bericht omdat het nummer is geblokkeerd geen ander nummer mogelijk, ik zou maar naar een 0900 nummer bellen om het nummer te deblokkeren dat noemen ze service van Ben mensen kijk heel goed uit ga vooral niet met Ben in zee, dan verzuip je.
Hele slechte firma

De oplossing

Mijn contract van twee jaar beëindigen

3 reacties

  1. Auteur
    Wiebe
    Datum
    Wat voor firma is Ben, een fatsoenlijke firma had allang gereageerd, maar ik begrijp dat Ben geen fatsoenlijke firma.
    Ik heb al meerdere keren aangegeven dat het contract per direct word beëindig.
    Nu dus weer als een klant een 0900 nummer moet bellen, dat is schandalig.
    Klachten kompas bemiddeld voor mij.
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Wiebe,

    Hartelijk dank voor je berichten .

    Ik heb je een bericht grstuurd op het bij mij bekende e - mailadres

    Ik wens je een fijne dag
  3. Auteur
    Wiebe
    Datum
    Ben kan via klachten kompas een oplossing regelen.
    Ik ga nergens mee akkoord, Ben telefoon aanbieder zijn achterbaks ze zeggen niet de waarheid, als je wat wilt weten moet je een 0900 nummer bellen, als je met je eigen nummer naar ben inlichtingen belt kost 1euro per minuut plus de kosten van de eigen telefoon, dat noemen ze klanten service, in mijn ogen is het mensen bedriegen, dat word je niet verteld als je een nummer bij Ben neemt, daar passen ze wel voor op, ze bedriegen de mensen.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen