Klacht BEN: Sim-Kaart Defect Laatste maand van abonnement

Na-1

Ik heb vorige week mijn abonnement bij Ben laten afzeggen, ik ga verhuizen naar een andere provider. Met de 1 maand opzegtermijn heb ik rekening gehouden en ik zou dan ook nog 1 maand gewoon nog kunnen bellen/internetten etc. Vervolgens van de ene dag op de andere dag ben ik niet meer bereikbaar en mijn mobiel geeft aan "geen simkaar aanwezig" terwijl er toch echt hetzelfde simkaart er in zit.

Ik heb geprobeerd de klantenservice van Ben een aantal keer proberen te bellen, maar met wachttijden van een half uur (0900!!!) kom je er niet langs. Via de website kun je ook niets doen/aanvragen en zo gaat het al de hele een week lang.
Ondertussen ben ik de gehele tijd onbereikbaar, dit is ontzettend vervelend aangezien ik mijn telefoon nodig heb voor mijn werk > 5 dagen per week!
Bovendien vindt ik het belachelijk om €15.25 te moeten betalen voor een kapotte chip en wel heel toevallig in de laatste maand van mijn abonnement...
Heel graag hoop ik via deze weg op een reactie.

Simkaart opgestuurd z.s.m. zonder kosten.

BEN
    Beste klant,Er is zojuist een reactie per email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    BEN klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?