Opgelost door BEN: Sim-kaart niet te activeren!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117356
Gebruiker
Rene
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn oude abonnement bij BEN liep 1 juli 2015 af. Ik heb dit vervolgens, via Studentmobiel, verlengd. Nieuwe gsm is geleverd en door mij in gebruik genomen. Alleen is het niet mogelijk de sim-kaart te activeren via de website. En kan ik alleen appen via het nieuwe toestel, met het oude toestel moet ik dan bellen. Ik probeer dagelijks de klantenservice te bereiken, alleen de wachttijden bedragen minimaal half uur. Dit begint al om negen uur 's avonds als de klantenservice "begint". Om kwart over negen is de wachttijd dan al een kwartier. Hebben ze bij BEN wel een klantenservice.........

De oplossing

Ik wil dat mijn sim-kaart geactiveerd wordt!!!

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Uit mijn gegevens blijkt dat uw simkaart inmiddels al geactiveerd is. Kunt u mij aangeven of dit klopt?
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Rene
    Datum
    Is inderdaad afgehandeld. Vindt het wel belachelijk dat zij dagelijks vanaf negen uur smorgens wachttijden hebben van minimaal een half uur.......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?