Klacht BEN: SIM kaart nog steeds niet te activeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119776
Gebruiker
louisecroes@hotmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Online je sim kaart activeren blijkt helemaal NOOIT mogelijk te zijn, moet je bellen met de klantenservice... gisteren 25 minuten in de wacht gehangen, nu net 27 minuten(wordt de verbinding verbroken) en nu weer 11 minuten. Ik wil heel simpel de SIM kaart activeren. En wel vandaag! Ben nu al dagen bezig om jullie te bereiken

De oplossing

Dat ik mijn SIM kaart kan activeren en weer bereikbaar ben

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Tamira,


    Ik heb u zojuist een email verstuurd naar het email adres dat bekend is bij mij.


    Met vriendelijke groet,


    Ben.
  2. Auteur
    louisecroes@hotmail.com
    Datum
    Sim kaart werkt inmiddels, maar het blijft heel raar dat je eerst op sociale media moet gaan klagen en dat een bedrijf daarna pas aan het werk gaat.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
louisecroes@hotmail.com
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen