Opgelost door BEN: simkaart activeren

Katima

Ik probeer al 5 weken nummerbehoud aan te vragen bij Ben, maar geen gehoor 10 keer gebeld met klantenservice, iedere keer wordt mij verteld dat ze er gelijk achteraan gaan maar tevergeefs. Ondertussen is mijn nummer die ik graag mee wou nemen, niet meer beschikbaar omdat de nummerbehoud niet op tijd aangevraagd is door Ben. ERG VERVELEND! Nu weer 5 keer gebeld 3 berichten gestuurd met de vraag om mijn simkaart dan maar te activeren , ook dit lukt niet gelijk en moet ik weer blijkbaar 5 weken achteraan

Mijn simkaart zo snel mogelijk activeren en  Ik verwacht compensatie aangezien ik al meer dan 5 weken bezig ben nummerbehoud aan te vragen, zonder resultaat en ondertussen mijn nummer dus ook kwijt ben vanwege de fout van Ben. Ik mijn telefoon niet kan gebruiken zoals ik zou willen omdat simkaart niet wordt geactiveerd en ik nu onderhand aardig wat tijd kwijt ben aan bellen (toen de helpdesk nog betaald was ook!) en schrijven naar Ben, zonder resultaat

BEN
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben klantenservice
    Katima
    Klacht is opgelost, maar wel erggg jammer dat het eerst via deze weg moet gaan voordat er iets aan gedaan wordt.

Katima

Ook een klacht indienen over BEN?