Opgelost door BEN: SImkaart activeren BEN niet mogelijk

Iris

Begin april is mijn tele2 abonnement overgezet naar BEN. Toen mijn BEN abonnement inging bleek dat ik nooit de simkaart ontvangen had. Nadat ik de simkaart in de post ontvangen had was het de bedoeling mijn simkaart te activeren via de website van BEN. Alleen staat er nu al een week dat deze functie niet beschikbaar is. Hierdoor heb ik geen internet, kan niet smsen, gebeld worden of bellen (dus ook niet naar de klantenservice van BEN).
Ik heb zelf al een persoonlijk bericht via Facebook gestuurd met daarin al mijn prive gegevens. Hier wordt helaas niet op gereageerd. Ook nog een bericht op de Facebook pagina van BEN gezet. Ook hier geen reactie op.

Graag zou ik willen dat mijn simkaart zo snel mogelijk geactiveerd wordt zodat ik weer bereikbaar ben, want ik kan nu helemaal niks met mijn telefoon.

BEN
    Geachte mevrouw,U heeft via e-mail een reactie ontvangen van Ben.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice
    Iris
    Het heeft even geduurd maar daarna snel opgelost.

Iris

Ook een klacht indienen over BEN?