Opgelost door BEN: SImkaart activeren BEN niet mogelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105738
Gebruiker
Iris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Begin april is mijn tele2 abonnement overgezet naar BEN. Toen mijn BEN abonnement inging bleek dat ik nooit de simkaart ontvangen had. Nadat ik de simkaart in de post ontvangen had was het de bedoeling mijn simkaart te activeren via de website van BEN. Alleen staat er nu al een week dat deze functie niet beschikbaar is. Hierdoor heb ik geen internet, kan niet smsen, gebeld worden of bellen (dus ook niet naar de klantenservice van BEN).
Ik heb zelf al een persoonlijk bericht via Facebook gestuurd met daarin al mijn prive gegevens. Hier wordt helaas niet op gereageerd. Ook nog een bericht op de Facebook pagina van BEN gezet. Ook hier geen reactie op.

De oplossing

Graag zou ik willen dat mijn simkaart zo snel mogelijk geactiveerd wordt zodat ik weer bereikbaar ben, want ik kan nu helemaal niks met mijn telefoon.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw,U heeft via e-mail een reactie ontvangen van Ben.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice
  2. Auteur
    Iris
    Datum
    Het heeft even geduurd maar daarna snel opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Iris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen