Klacht BEN: simkaart naar 3 weken ontvangen en deze werkt niet.

Xkrissjee

Ik ben al een jaar klant bij BEN. Nu was mijn telefoon gestolen en had ik een nieuwe simkaart bestelt met nummerbehoud. Deze kwam niet binnen dus ik gebelt en toen vertelde over een systeemfout.Uiteindelijk kreeg ik hem pas naar 3 weken en liep mijn abonneekosten gewoon door. Deze ben ik dus niet van plan om te betalen. Toen ik me simkaart eindelijk binnen kreeg kon ik hem niet activeren dus ik weer gebelt en hun lukte het ook niet. Ze zouden het oplossen maar konden geen indicatie van tijd geven. nu ben ik er dus zelf achter gekomen dat ze mij een nummer van een ander ben abonnee hebben gegeven. Zij kan op dit moment dus ook niet bellen. Dus weer gebelt en weer konden ze me niet helpen en zou het opgelost worden. Nu ben ik 2 weken verder en is er nog geen actie ondernomen. Momenteel zit ik dus al 5 weken zonder werkende simkaart en ik verwacht dat er nu eindelijk een oplossing komt en een vergoeding. Ik vind het een erg slechte klanten service!

Ik verwacht een snelle oplossing waardoor ik me eigen nummer terug heb. Vergoeding van alle kosten die gemaakt zijn de afgelopen 5 weken. En in de 5 weken dat ik mijn simkaart niet heb kunnen gebruiken ook vergoeding hiervan.

BEN
    Geprobeerd telefonisch contact op te nemen. Echter geen gehoor op het alternatieve telefoonnummer dat bij mij bekend is.
    BEN
    Nogmaals geprobeerd telefonisch contact op te nemen, Helaas geen gehoor. Ik probeer het later vandaag en anders morgen nogmaals.
    BEN
    Vanochtend geprobeerd telefonisch contact op te nemen, helaas geen gehoor. Ik zal uw klacht per e-mail beantwoorden.

Ook een klacht indienen over BEN?