Opgelost door BEN: Simkaart niet geactiveerd na ontvangst

Riche

Heb vandaag via amp logistics de ben simkaart ontvangen, heb er extra 10 euro voor moeten betalen om deze vandaag te kunnen krijgen.
Nu doe ik de simkaart erin en blijkt dat deze niet geactiveerd is, heb ten onpas keuze 1 gemaakt in het menu van de klantenservice en deze zegt dat ben wacht op afleverbevestiging van ben, en deze zegt dat ze niks voor me kan doen, maar wie kan mij wel helpen ? Als de klantenservice het niet kan, wie kan het dan wel ? Hans kazan of zo ?
Het gaat snel tijd worden een brief naar de directie management en teamleaders te sturen, want dit is toch te gek voor woorden, ik zie dat ik niet de enigste ben waarbij ze dit flikken. Een klantenservice die je niet kan helpen , dat is toch hetzelfde als je de brandweer belt en die zegt ik kan het vuur niet blussen.

Gewoon de simkaart activeren , hoe moeilijk is dat nu ? Wat een giga blunder om als provider een kaart te leveren en vervolgens niet kunnen aansluiten ?

BEN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Riche
    vandaag is een wonder gebeurd, ben heeft een mail gestuurd dat het abbonnement actief is. aansluiting werkt

Riche

Ook een klacht indienen over BEN?