Klacht BEN: simkaart niet geactiveerd ook niet na wekenlang bellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125532
Gebruiker
pangpang
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 14 juni 2015 abonnement aangevraagd bij BENmet nummerbehoud. Nummerbehoud lukt niet en is ingetrokken per email. Op 23 juli daar een bevestiging van gehad per email van Ben. De tijdelijke simkaart zou worden geactiveerd. Dit is nog steeds niet gelukt doordat er met de aanvraag niets is gedaan, naar de verkeerde afdeling is gestuurd, ik geduld moest hebben etc.
Ik heb telefonisch contact gehad met Ben op 17,18,19,20,21,25 en 27 aug. Nog steeds is jn simkaart niet geactiveerd. Ik moet voor mijn werk telefonisch bereikbaar zijn!!!
Klantnummer 723090
Ordernummer 1397526

De oplossing

Meteen telefonisch bereikbaar zijn, anders van contract af en compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Greetje,

    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    pangpang
    Datum
    Ik ben blij dat ik nu wel kan bellen maar er zijn niet eens excuses aangeboden voor de overlast en de gebrekkige afhandeling van de klacht. Ik heb door toedoen van Ben veel inkomsten misgelopen daar ik niet bereikbaar was gedurende lange tijd en ik 7x contact moest opnemen. Pas nadat klachtenkompas door mij is ingeschakeld werd er actie ondernomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pangpang
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?