Opgelost door BEN: Simkaart niet te activeren (weer een probleem)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119696
Gebruiker
Dennis van Hall
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na vele problemen met de bestelling van verlenging voor mijn schoonvader is dat eindelijk opgelost door hier een klacht te plaatsen. In eens kwam de bestelling binnen enkele dagen binnen. Hoopvol als wij waren dachten wij dat het nu opgelost zou zijn maar helaas........ De nieuw meegeleverde simkaart is niet te activeren via de online mogelijkheid. Toch even een paar dagen gewacht in de hoop dat die alsnog zou functioneren maar zoals verwacht werkt niet. Hierdoor gisteren meer dan 45 min in de wacht te hebben gestaan bij de klantenservice zou het direct geregeld worden uiterlijk eind van de dag. Maar wederom zoals verwacht weer een koude douche want de simkaart werkt vandaag nog steeds niet.

Ik verwacht dat de nieuwe simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd en daarnaast een tegemoetkoming wordt geboden voor alle ellende.

De oplossing

Simkaart activeren en compensatie voor alle problemen.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Dennis,


    Ik heb je schoonvader een email verstuurd op het e-mail adres dat bij mij bekend is.

    Met vriendelijke groet,


    Ben
  2. Auteur
    Dennis van Hall
    Datum
    Alles lijkt nu te werken. Bedankt voor de snelle actie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis van Hall
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?