Klacht BEN: Simkaart nog steeds NIET geactiviteerd!

ML

Sinds 1 juli is mijn abonnement verlengt met een nieuw toestel. Helaas lukt het niet om mijn simkaart te activeren. Ik heb al zeker 10 mails en 5 telefoontjes gepleegd maar het enige wat ik te horen krijg is dat de technische dienst dit moet oplossen en ik kreeg ook nog te horen dat het niet sneller gaat als ik hun vaker mail. Ik vind dit echt schandalig en ontzettend onbehulpzaam. Ik sprak zelfs een medewerker bij de klantenservice die zei dat hij zich af en toe schaamde dat hij voor BEN werkte omdat hij de klanten zo moet behandelen en afschepen.

Wat wil ik: ik wil dat mijn nieuwe toestel het gaat doen, zoals door Ben en mij afgesproken in een overeenkomst en ik ben nagekomen maar zij niet.
En ik wil compensatie voor de periode dat ik al geen gebruik kan maken van mijn nieuwe toestel!!!
Ik BEN HET ZAT!

Mijn simkaart het doet en ik mijn nieuwe telefoon kan gebruiken en een compensatie voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn nieuwe telefoon en een gedegen excuus.

Beste klant,

Er is telefonisch met u contact opgenomen. Verdere contact verloopt conform de gemaakte afspraken.

Ben Klantenservice
    ML
    Tja.. Het leek allemaal te mooi om waar te zijn, Ben reageerde, een goede uitleg gekregen en het zou nu echt binnen een paar dagen worden opgelost. Ik hoefde niets te doen, Ben zou contact met me opnemen. Ondertussen zijn er al weer heel wat dagen verstreken en GEEN reactie van BEN en nog steeds kan ik m'n nieuwe telefoon niet gebruiken door een fout van BEN! Oh wat ben ik het ontzettend zat :-(
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet.
    ML
    In de mail staat dat de technische dienst nog steeds hard bezig is mijn probleem op dit lossen! Waar hebben we het over: een simkaart die niet werkt en geacitveerd moet worden, daar is BEN nu al 2 maanden mee bezig:-(
    Oh ja en in de mail bedanken jullie me voor me geduld, nou ik heb helemaal geen geduld meer......ook nooit gezegd trouwens. Ik wil gewoon m'n nieuwe toestel wat al 2 maanden ligt te wachten kunnen gebruiken conform de overeenkomst die wij met elkaar zijn aangegaan!
    ML
    We zijn nu 2 maanden verder en nog steeds is mijn klacht NIET opgelost. BEN reageert wel steeds maar dat doen ze enkel voor de buiten wereld om te laten zien dat ze het serieus nemen. Ondertussen blijft het stil en lukt het niet om mijn simkaart te activeren.....!!!!! Ben blijft in gebreke en komt de afspraken die zijn gemaakt in de overeenkomst niet na. Vanaf nu ga ik dan ook elke factuur terug boeken en betaal ik niets meer.
    Geachte mevrouw Lukas,

Er is een mail naar u verzonden.

BEN,
    Allereerst is mijn achternaam Lukus en geen Lukas!
    Ik ben het niet eens met uw reactie, zo hebben wij het niet afgesproken. In uw mail staat dat ik mijn toestel terug wil sturen.
    Nee ik heb gezegd dat ik mijn nieuwe abonnement met nieuw toestel wil beëindigen omdat ik daar NOOIT gebruik van heb kunnen maken omdat jullie mijn nieuwe simkaart NIET konden activeren! We hebben afgesproken dat mijn abonnement wordt beëindigd zonder verder gevolgen voor mij. En dat start met het retourneren.
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    ML
    Reactie aan BEN: Ja ik wil gebruik maken van nummerbenhoud.
    Ik heb op 23 september een nieuw contract met Telfort afgesloten, ingaande 23 oktober. Telfort gaat met jullie contact op nemen om het abonnement te beeindigen met nummerbehoud.
    ML
    BEN ik krijg zojuist bericht van Telfort dat zij geen abonnement kunnen alsuiten omdat jullie hebben aangegeven dat mijn abonnement nog te lang doorloopt. Wat is dit voor onzin??????? Jullie hebben toegezegd mijn abonnement te gaan beeindigen en niet dat ik er nog langer aan vastzit, wat is dit?? Ik wil vandaag een reactie!!!
    Beste klant,
    Mijn afdeling nummerbehoud was nog niet op de hoogte van uw verzoek tot opzeggen. Inmiddels heb ik hen geïnformeerd. Telfort kan nu een nieuw verzoek indienen, welke goed gekeurd zal worden.
    ML
    BEN, opnieuw klopt jullie reactie niet. Telfort heeft inmiddels al weer 2 x contact met jullie opgenomen en jullie geven mijn nummer NIET vrij!!!
    Waarom komen jullie je belofte NIET na?
    Ik eis dat jullie met mij en met TElfort contact opnemen en regelen dat mijn nummer vrijgegeven wordt en door hun kan worden overgenomen. Doe nu eens een keer wat jullie toezeggen. Ik BEN jullie zo spuugzat aan het worden......
    Beste klant,
    Uit mijn gegevens blijkt dat het verzoek tot nummerbehoud is goed gekeurd.
    ML
    Ben heeft aangegeven dat het is opgelost, maar dat is niet zo. Het nummerbehoud is niet geregeld en ik kan dus nog steeds niet overstappen naar een andere provider. Via deze site geven ze aan dat het is opgelost maar via FB messenger zeggen ze dat ze er heel hard aan werken......:-(((( wat moet er nu weer zo moeilijk zijn om m'n telefoonnummer vrij te geven? BEN vertoont schone schijn en komt z'n afspraken opnieuw NIET na!

ML

Ook een klacht indienen over BEN?