Klacht BEN: simkaart wordt niet geactiveerd

Klachtnummer
# 105230
Gebruiker
Jamin
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik wacht al vanaf 2 april op activering nieuwe sim kaart. Wel nieuwe telefoon ontvangen die ik met oude sim kaart niet kan gebruiken omdat nieuw abonnement tevens internet inhoudt. Indien ik oude sim kaart gebruik gaat teller lopen voor MB´s. Ook op website is abonnement niet aangepast. 3 keer klantenservice gebeld. De 1e keer werd gezegd dat binnen 24 uur sim kaart zou worden geactiveerd. De andere keren werk gemeld dat er een storing is mbt activering waarvan niet bekend is hoe lang deze gaat duren.

De oplossing

Activering sim kaart en compensatie

6 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Jamin
    Datum
    Gisteren is mijn nieuwe Sim kaart geactiveerd. Ben biedt mij vanwege het ongemak (19 dagen geen internet en geen MB kunnen gebruiken) E 10,- korting op de volgende factuur. Dit vind ik een karige compensatie, zeker gezien de meerdere keren dat ik de klantenservice heb gebeld (5x) en daar Eindeloos in de wacht heb gestaan en van het kastje naar de muur ben gestuurd met antwoorden die niet bleken te kloppen,
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  4. Auteur
    Jamin
    Datum
    In het aangeboden compensatiebedrag van E 20,- kan ik mij vinden. Op mijn persoonlijke pagina bij BEN is mijn abonnement echter nog steeds niet aangepast. Ook dat heb ik de klantenservice in mijn telefoongesprekken meegedeeld. Mijn nieuwe abonnement houdt 300 minuten en 1000 MB in, op de website staat nog steeds 250 minuten en (om onverklaarbare redenen) 600 MB. Pas als dit correct is verwerkt beschouw ik mijn klacht als afgehandeld.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  6. Auteur
    Jamin
    Datum
    De Sim kaart is inmiddels geactiveerd. Ben heeft een redelijke gepaste compensatie aangeboden. Op de website van Mijn Ben staan nog steeds niet de juiste gegevens over mijn abonnement. Dat had ik de klantenservice ook gemeld. Het aantal MB's is nu wel correct maar het aantal belminuten NIET. Dit moeten er 300 zijn, er staat nog steeds 250 min. Het vooruitzicht om weer een uur in de wacht bij de klantenservice te staan spreekt mij niet aan. Vandaar dat ik maar weer op deze manier reageer

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen