Klacht BEN: slecht bereik

Hallo.

Ik heb even een vraag /klacht .
In mijn vorige email heb ik aangegeven dat ik zat met het Internet het ging mij daar niet perse om 4G Internet
Het gaat mij voornamelijk om dat als ik onderweg ben van Assen naar Groningen en weer terug /Assen .Zwolle Amersfoort en weer terug gewoon geen goed bereik heb en dan ook niet goed kan bellen .
Jullie vertellen mij dat ik met dit abonnement van 25 euro per maand 3G Internet moet hebben maar ook dat heb ik niet als ik in Assen ben of onderweg . Ik heb altijd E of Hallo en af en toe 3G
Kunnen we hier een oplossing voor verzinnen ?
Ben altijd te vreden over jullie maar de laatste tijd vind ik het maar bagger.
Ik vind 25 euro veel per maand en wat ik er dan moet van verwachten bevalt me dat slecht .
En dat is al sinds het nieuwe jaar zo
Hoor heel graag van u een mail terug

Serena knoop 0642355975

Kom maar met een oplossing . Of beter Internet en bereikbaarheid of geld terug van een paar maanden

BEN
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Hallo.
    Kan u mij ook vertellen waarom ik altijd Het of E heb als Internet en bijna nooit 3G dat komt zelden voor licht dat ook aan die masten ?
    Ik heb gewoon heel vaak dat ik van voicemail een bericht krijg dat ik een oproep heb gehad maar dat hij helemaal niet is afgegaan.Ik heb de Samsung galaxy s4.
    Het gebeurt heel vaak tussen vries en Groningen en assen en Amersfoort Vries : noordenveldweg en vaak smorgens en aan het einde van de dag tussen 7 tot 5 uur . wat kan de oplossing zijn ?
    serena
    Met mijn vorige telefoon had ik het veel vaker . Dus het licht echt aan het kaartje of aan jullie . Als blijkt dat het toch aan de telefoon licht krijg ik dan een nieuwe of hoe zit het ?
    Ik zal het in de gaten houden en sturen als ik het weet Mvg serena
    Donderdag 23 april 2015
    Vriezerhoek Ubbena 08:21 H Internet
    Noordenveldweg vries 08:28 H en geen Internet Diepsloot vries 08:23 geen bereik . Gesprek beeindigd
    08:24 centrum vries Internet GVries Diepsloot 13.25 geen bereik
    Post code plaats vries is
    9480 -9481
    BEN
    Beste Serena,Jouw dekkingsklacht is doorgezet naar de technische dienst. Binnen 10 werkdagen ontvang je een reactie met de uitslag van het onderzoek.Met vriendelijke groet,
    Oké ik wacht het af

Ook een klacht indienen over BEN?