Opgelost door BEN: Slecht functionerend internet/netwerk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 54971
Gebruiker
B.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb al meerdere malen telefonisch en mail contact met Ben gehad over dit probleem. Ik heb voorbeelden gegeven van wanneer ik slechte verbinding heb gehad en de technische dienst van Ben zou ernaar kijken. Twee weken later een mail gehad met het bericht dat ik wél succesvolle internetsessies had tijdens mijn voorbeelden. Hiernaast heeft de technische dienst geen mislukte oproepen geconstateerd. Mijn voorbeelden waren gebaseerd op printscreens die de volgende melding gaven: "Buiten servicegebied" en "geselecteerd netwerk (Ben NL) niet beschikbaar". Ik vind het vervelend dat Ben andere informatie in hun data terug vindt.

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk een wél goed werkend netwerk hebben want dit heeft me allemaal al veel tijd gekost. Ik wil niet berichtjes pas binnenkrijgen na een halfuur want bij bepaalde dingen is dit te laat.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Mevrouw de Lange gesproken. Het was een fijn gesprek waarin duidelijk is geworden dat nog niet alle problemen waren opgelost.
    Klant heeft e-mail ontvangen met alle extra informatie.
    Met vriendelijke groet,
    Gerdien van Dijk
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    B.
    Datum
    Ik ben het eens met het voorstel. Alleen zou er nog een vragenlijst via e-mail worden gestuurd, hier wacht ik al vijf dagen op.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen