Opgelost door BEN: Slecht functionerend internet/netwerk

B.

Heb al meerdere malen telefonisch en mail contact met Ben gehad over dit probleem. Ik heb voorbeelden gegeven van wanneer ik slechte verbinding heb gehad en de technische dienst van Ben zou ernaar kijken. Twee weken later een mail gehad met het bericht dat ik wél succesvolle internetsessies had tijdens mijn voorbeelden. Hiernaast heeft de technische dienst geen mislukte oproepen geconstateerd. Mijn voorbeelden waren gebaseerd op printscreens die de volgende melding gaven: "Buiten servicegebied" en "geselecteerd netwerk (Ben NL) niet beschikbaar". Ik vind het vervelend dat Ben andere informatie in hun data terug vindt.

Ik wil zo snel mogelijk een wél goed werkend netwerk hebben want dit heeft me allemaal al veel tijd gekost. Ik wil niet berichtjes pas binnenkrijgen na een halfuur want bij bepaalde dingen is dit te laat.

BEN
    Mevrouw de Lange gesproken. Het was een fijn gesprek waarin duidelijk is geworden dat nog niet alle problemen waren opgelost.
    Klant heeft e-mail ontvangen met alle extra informatie.
    Gerdien van Dijk
    Ben klachtenservice
    B.
    Ik ben het eens met het voorstel. Alleen zou er nog een vragenlijst via e-mail worden gestuurd, hier wacht ik al vijf dagen op.

B.

Ook een klacht indienen over BEN?