Klacht BEN: Slecht functionerende nieuwe telefoon

# 111916
Rolf

Sinds eind april heb ik een nieuw abonnement en daarbij horende telefoon van BEN. Vanaf dag 1 werkt de telefoon niet goed.
- Laad slecht op
- Verliest soms verbinding met BEN netwerk. Herstarten noodzakelijk om euvel te verhelpen
- Slecht functioneren van internet dmv data netwerk. Het werkt af en toe, maar er is geen touw aan vast te knopen wanneer het wel functioneert en wanneer niet. Locatie, tijdstip, telefooninstellingen, applicatie lijken geen invloed te hebben op het functioneren. Met wifi werkt alles wel.

Daarnaast ben ik zeer teleurgesteld in de klantenservice. Ik heb het gevoel dat mijn klacht niet serieus wordt genomen. Bereikbaarheid is schandalig slecht. Emails en FB messenger berichten worden niet beantwoord, en beloftes worden niet nagekomen.

Kosteloos nieuwe telefoon, korting op maand termijn voor elke maand dat het probleem niet opgelost is en excuses voor de slechte afhandeling van mijn klacht.

Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    356768066891302 / 01
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Rolf
    Ik kan mijn telefoon wel opsturen naar DynaFix, maar wat moet ik in de tussentijd? Krijg ik een leentelefoon? Krijg ik korting op mijn abonnement, en hoe zit het met de financiele compensatie voor de door mij geleden schade vanwege het slecht functioneren van mijn telefoon. Graag hoor ik van BEN hoe zij van plan zijn mij te compenseren voor hun slechte functioneren. Graag een concreet antwoord, dus geen nietszeggende reactie met vage beloftes en lege standaard zinnetjes.
    Hartelijk dank.
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail verstuurd.
    Rolf
    Nee, ik ben nog niet voldoende geïnformeerd en begin zeer geirriteerd te raken. Hoe moet ik in de tussentijd dan bellen, sms-en, wifi-internet gebruiken. De telefoon functioneert slecht, maar ik gebruik hem wel dagelijks voor allerlei functies. Als ik een lease auto naar de garage breng, krijg ik toch ook een leenauto mee. Een leentelefoon lijkt mij dus heel redelijk. Nog beter zou zijn als ik een nieuwe telefoon krijg of kosteloos mijn abonnement kan stopzetten.
    Beste klant,
    We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Ik heb je een e-mail ter bevestiging van ons telefoongesprek verstuurd.
    Rolf
    Ik kan mijn telefoon gratis op sturen ter reperatie. Leentelefoon oid zit er niet in. Ik moet zelf maar wat regelen voor misschien wel een maand. Heb nog steeds niet het idee dat mijn klachten serieus worden genomen en heb er geen vertrouwen in dat het ooit nog goed gaat komen. BEN nooit meer. never never never again.

Rolf

Ook een klacht indienen over BEN?