Klacht BEN: Slecht geinformeerd

LiekeBrouwers

Ik heb erg veel spijt dat ik van provider ben veranderd naar Ben. Ik ben slecht geinformeerd. Ik dacht een goedkoper abonnement afgesloten te hebben ( 40euro per maand voorheen) maar betaal nu deze maand 77 euro en volgende maand bijna 200! Dit is naar mijn idee absurd, voor precies hetzelfde belgedrag! Ik heb inmiddels ontdekt waar het probleem in zit. Mijn belminuten worden afgerond, waardoor ik geen 100 minuten ontvang, maar al mijn afgeronde minuten er ook af gaan. Hier door ben ik bij het treffen van een voicemail meteen een minuut kwijt. Ik heb mijn internet bundel verhoogd n.a.v. verhuizing, in de veronderstelling dat ik deze na een maand kon verlagen zoals ben altijd adverteert, nu blijk ik er twee jaar aan vast te zitten terwijl ik deze hoge bundel alleen deze ene maand nodig had! Ik heb hierover gebeld met de klantenservice en die kon mij niet verder helpen, maar wenste me wel een fijne dag. Ik ben behoorlijk geschrokken van deze rekening en niet geholpen aan de telefoon.

Ik zou graag mijn internet bundel verlagen naar 1000MB zoals we die met het contract hebben afgesloten. En ik zou graag de teveel gemaakte kosten van mijn belminuten van de afgelopen facturen en vooral die hele hoge factuur die er nog aan komt gecompenseerd zien. Nu ik weet wat de regels zijn kan ik me er aan gaan houden bij de komende facturen. Als dit niet kan zou ik graag het contract ontbinden zonder het contract af te moeten kopen, omdat ik slecht geïnformeerd ben over de minuten regeling waardoor ik nu absurd hoge rekeningen krijg.

BEN
    Beste klant,
    Ik heb uw klacht in behandeling genomen en u een e-mail gestuurd.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    LiekeBrouwers
    Ik ben blij dat mijn internet abonnement verandert wordt naar 1000MB. Echter ben ik niet zelf achter de minuten regeling gekomen maar heeft een medewerker dit telefonisch aan mij uitgelegd dat dit veel duurder is. Ik heb nooit kunnen weten dat het verschil in afronding mij 200!! euro per maand zou kosten. Dit is absurd! Heb nu een bericht ontvangen dat mijn abonnement ook geblokkeerd wordt hierdoor en ik langere tijd zonder telefoon kom te zitten. Ik ben erg teleurgesteld en ontevreden..
    BEN
    Beste klant,
    De melding over een blokkade vanwege het verbruik, geldt in de maand dat u de melding heeft ontvangen. Vanaf de eerste dag van de nieuwe maand, ontvangt u uw nieuwe bundel. De eventuele blokkade komt hiermee te vervallen.Ik raad u aan de informatie over het abonnement door te nemen op onze website. Dit zal veel onduidelijkheden wegnemen.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
    LiekeBrouwers
    Ik ben niet tegemoetgekomen in de kosten. Ben niet geïnformeerd over de minuten regeling en het is ronduit belachelijk dat ik een rekening van meer dan 200 euro moet betalen terwijl ik niet meer of anders bel dan anders!
    Dit is echt heel veel geld. Bij Tmobile betaalde ik voor dezelfde minuten 37 euro. Ik denk dat dit verschil in afronding van 200 euro veel beter gecommuniceerd moet worden zodat de klanten weten dat ze niet moeten bellen bij Ben.

LiekeBrouwers

Ook een klacht indienen over BEN?